    From: Tomek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Faktura za kompleksowe usługi
    Date: Sun, 30 Nov 2008 22:26:15 +0100

    Dnia 30-11-2008 o 22:03:31 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    napisał(a):

    > A mnie chodzi o to, że Tristan pisał o umowie (ryczałtowej -- czyli,
    > czy się stoi, czy sie leży... -- to chyba usługa ciągła ;>)
    >
    > No i dlaczego 30-11-2008 a nie np. 28-11.2008? ;P

    Dyskusja robi się akademicka - skoro usługa była wykonana już 28-11-2008
    to może jednak nie ma charakteru ciągłego dla całego miesiąca :-) ?

    Na necie znalazłem że skarbówka może chcieć umowy na piśmie że jest usługa,
    ma charakter ciągły i jest rozliczana miesięcznie.
    [No i wtedy dniem powstania przychodu (a co za tym idzie obrotu) jest
    ostatni dzień miesiąca.]

    Więc jeśli tego nie ma a wszystko się odbywa "na gębę", to lepiej IMHO
    wpisać
    kanoniczną datę. Bo zauważ że wpisać tylko miesiąc i rok podatnik sobie
    MOŻE,
    natomiast co do zasady należy podać także dzień.

    Pozdrawiam,
    Tomek