  • Data: 2017-11-02 10:43:54
    Temat: Re: JPK dla mikroprzedsiębiorców
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-02 o 10:30, Liwiusz pisze:

    > Deklaracje raz na trzy miesiące też są zaletą, bo tylko raz na trzy
    > miesiące trzeba przysiąść i zrobić księgowość.

    1. Księgi rachunkowe powinny być prowadzone rzetelnie, bezbłędnie,
    sprawdzalnie i bieżąco.

    5. Księgi rachunkowe uznaje się za prowadzone bieżąco, jeżeli:
    1) pochodzące z nich informacje umożliwiają sporządzenie w terminie
    obowiązujących jednostkę sprawozdań finansowych i innych, sprawozdań, w
    tym deklaracji podatkowych oraz dokonanie rozliczeń finansowych;
    2) zestawienia obrotów i sald kont księgi głównej są sporządzane
    przynajmniej za poszczególne okresy sprawozdawcze, _nie rzadziej niż na
    koniec miesiąca_, w terminie, o którym mowa w pkt 1, a za rok obrotowy -
    nie później niż do 85 dnia po dniu bilansowym;

    :P

    --
    Pete