  • Data: 2017-06-21 21:19:50
    Temat: Re: JPK - jaki program do faktur?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 6/21/2017 7:34 PM, Borys Pogoreło wrote:
    > Przytoczone przez Ciebie słupki w Excelu też pokażą, że warto tym
    > programistom życie ułatwić. Nie wszyscy tkwią w wiecznym marazmie.

    Nie wszyscy, małe startupy nie, małe firmy nie. Ale odległośc między
    człowiekiem a słupkiem rosnie lawinowo w duzych korpo.

    > Ale rzesze myślących programistów też gdzieś pracują.

    Pewnie. Aczkolwiek nie posądzał bym o to że akurat znajdziesz ich w
    tematyce od ktorej ten branch wychodzi, czyli w duperelnych widokach na
    bazy danych. To akuratnie idealne miejsce dla drag'n'drop operatora.

    > Ten sprzęt jest dawno zamortyzowany, jego czas życia upłynął lata temu.

    W sensie że jak coś jest zamortyzowane to nagle nie trzeba płacić za
    nowe? Wow, faktycznie w Twojej rzeczywistosci jest łatwiej.

    > Pracownicy pewnie zgrzytają zębami gdy mają z tego korzystać

    Wręcz przecinie, właściciel dostanie zawału jak zobaczy rachunek za ich
    szkolenie.

    >, ale winne są
    > głupie oszczędności.

    Albo brak uzasadnionej potrzeby zmiany.

    > Jeśli jacyś producenci chcą ich mieć za klientów -
    > również ich wybór. Ale to nie będą dobrzy klienci, tacy oszczędzająy na
    > czym się da.

    Taki rynek.

    > Ty wyskoczyłeś z ikonkami. Ja piszę o ułatwieniu dla producenta, który nie
    > może wiecznie stać w miejscu. On też ma konkurencję.

    I poza duperelami musi patrzeć aby miec jak najwięcej płacących
    klientów. Wywalenie połowy z powodu zmiany "bibiloteki do sieci o 1%
    szybszej i o 2.0065% szybszego pisania kodu" jest debilizmem.