    From: gonia <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ja rozumiem, że życie nie jest proste ale ...
    Date: Thu, 08 Feb 2007 16:21:20 +0100

    Użytkownik my way napisał:

    > Użytkownik "gonia" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > aż tak??
    > nie odważyłabym się :)

    widocznie ja lubie walczyć;-)

    > ja robię najprosciej jak się da :)
    > wycena przychodu naleznego jedna do vat (po kursie nbp z dnia wystawienia
    > faktury)
    > a druga (po kursie nbp z dnia porzedniego) wspólna dla pd i uor
    > wycena wpływu - kurs średni nbp z poprzedniego dnia, wspólny dla uor
    > (naciągane, ale w ramach uproszczń mozna) i pd
    >
    > co Ty na to??

    że jestem bardziej leniwa, poniewaz moja sprzedaż nie podlegająca
    opodatkowaniu jest tak duża, że limitów do zwrotu nie wyczerpuję, więc
    liczę wszystko po kursie z dnia poprzedniego. Jak się uprą przy
    kontroli, to im do VATu pozmieniam kursy, ale do tego czasu mam nadzieję
    na aktualizację ustawy VAT. Pozostałe podobnie, różnice żadne.
    Zastanawiam się tylko, jak ugyżć te kursowe - żadna kocepcja mi się nie
    podoba, poza tą, która zgodna jest z uor. Ale w badania nie mam w
    planach sie pakować.