  • Data: 2002-12-05 11:01:13
    Temat: Re: Jak sie dokladnie wycenia uzywane auto do KŚT?
    Od: "Piotr Gas" <g...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sławomir Dąbrowski" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:asnb47$pkb$1@news.tpi.pl...

    > samochodu
    >
    > Podstawa do wyliczenia podatku od czynności cywilnoprawnej to jedno, a
    > wartość początkowa ST to drugie.

    Gdyby wyliczanie ST wygladalo w ten sposob to mozna by robic rozne
    "przekrety", np. kupujac samochod po niskiej cenie [na rachunku],
    wpisujac cene z rachunku do KST, nastepnie amortyzowac je w krotkim okresie
    do zerowej wartosci, przenosic z powrotem w uzywanie osoby prywatnej,
    a potem odsprzedawac po rzeczywistej cenie rynkowej.
    Tak mi sie przynajmniej wydaje, moze sie myle.

    Gason