  • Data: 2002-12-06 08:21:24
    Temat: Re: Jak sie dokladnie wycenia uzywane auto do KŚT?
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hm... A możemy składać podania żebyś jednak choć słówko pisnął ?
    > Czy *zaniżenie* wartości osobistego ŚT poddawanego amortyzacji
    > po przekazaniu do DG może zaszkodzić ?
    > Sprawę ew. straty po sprzedaży za cenę wyższą pomijam... (ale
    > to co innego niż ew. konsekwencje karne z tyt. owej straty :])

    No dooobra :)
    No więc zajrzałem w końcu do ustawy i okazało się, że te paragrafy o których
    myślałem wyglądają jednak trochę inaczej, uważaj więc sprawę za niebyłą (mam
    nadzieję, że mi sie za to nie oberwie, tzn. za "świerzbiące palce" ;)
    Mimo wszystko nie rozumiem was ludzie. Po co dobrowolnie dać się skubać?