  • 11. Data: 2003-01-16 09:38:32
    Temat: Re: Jeszcze raz oswiadczenie o formie opodatkowania
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > zwiazku ze zmianą przepisow dotyczacych opodatkowania w formie ryczaltu -
    > jest lepiej jeszcze ostatni raz zlozyc takie oswiadczenie, aby nie bylo
    > nieporozumien pomiedzy prowadzacym DG i US - kar za niezlozenie oczywiscie
    > nie bedzie, ale dla wygody obu stron lepiej to zrobic.
    > Coz - dosc rozsadne podejscie do problemu.

    A wyłuszczył na czym dokładnie rzecz polega z tym ryczałtem ?

    Pix

  • 12. Data: 2003-01-16 13:16:04
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > A wyłuszczył na czym dokładnie rzecz polega z tym ryczałtem ?
    Tak, ale nie powtorze bezblednie, gdyz nie jest to w sferze mojego
    zainteresowania, wiec nie staralem sie zapamietac. Cytowal przepisy
    odpowiednich ustaw i rozporzadzen, wiec tam to mozna znalesc. Wogole, to
    odpowiadal na szczegolowe pytania zainteresowanych przedsiebiorcow, a to juz
    sa jednostkowe, konkretne przypadki, trudne do cytowania.
    WSm

  • 13. Data: 2003-01-16 21:28:39
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a p...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Ech... Kołodko zamiast wymyślać ze swoją ekipą kolejne bzdury lepiej by
    > się zainteresował jak USy reagują na nowe przepisy bo zdaje się że w tym
    > względzie panuje zupełne rozprzężenie.
    > Gdyby tak od czasu do czasu poleciało kilka głów...

    A który to bo wiem z autopsji że Wilda i Pierwszy US wiedzą że nie trzeba!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 14. Data: 2003-01-17 21:15:25
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a b...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]

    > Pan stwierdził że jeszcze w tym roku trzeba złożyć a w następnym już
    > nie - spytałem więc gdzie w przepisach jest ta zmiana/ Odp: to nie
    > jest tylko jedno rozporządzenie, trzeba ogólniej spojrzeć na ustawe.
    > Zresztą zostałem uswiadomiony - jak nie złożę to i tak zostanę wezwany
    > do US - np. w celu kontroli KPIR :))
    > I hit -jak spytałem tego pana o nazwisko - to usłyszałem: a jak pan
    > się nazywa, gdzie pan mieszka??? - już przełączam piiiiiiii. I tyle...
    > Może jutro ktoś jeszcze zadzwoni i opowie o swoich doświadczeniach.
    > US KRAKÓW KROWODRZA - tak powinno być w każdym... piekle :)

    Rozmawiałem z kierowniku działu dochodowego w Krowodrza i oświadczyła że to
    nie był jej pracownik (pracuje tam 40 kobiet i 1 facet za kótrego ręczy)
    ale że w jednym budynku jest pięć róznych US'ów więc mogłem rozmawiać z
    jakimś innym. Nigdy prawdy się ne dowiemy.
    Zauważyłem jednak pewną niepokojącą rzecz - mianowicie urzędnicy na
    powitanie: Dzień dobry, Jan Kowalski, z kim rozmawiam? - zamiast się
    przedstawić odpowiadają - a z kim pan chce rozmawiać.
    Czy oni mają zdolnośc przeistaczania się czy co???

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,
    jak pisze się słowo właściwe." Julian Tuwim

  • 15. Data: 2003-01-17 21:31:02
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Rozmawiałem z kierowniku działu dochodowego w Krowodrza i oświadczyła że
    > nie był jej pracownik (pracuje tam 40 kobiet i 1 facet za kótrego ręczy)
    (..)

    Jeśli w INGu może funkcjonować fałszywa pani dyrektor, to może i w urzędzie
    fałszywy urzędnik ;-)

    pozd.Pix

  • 16. Data: 2003-01-18 12:00:57
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    > (..)
    >
    > Jeśli w INGu może funkcjonować fałszywa pani dyrektor, to może i w
    > urzędzie fałszywy urzędnik ;-)

    Kto wie, odpuszczę do następnego razu.
    (numer zanotowałem)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,
    to znaczy, że coś przeoczyłeś." Ed Murphy

  • 17. Data: 2003-01-18 15:02:09
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...onet.pl> napisał

    Jeśli w zakopiańskim US jego komórkami kierowały uprzednio karane z KKS
    pomywaczki (nie uwłaczając paniom pomocom kuchennym), a Izba Skarbowa w
    Krakowie uznawała to za normalne dopóki dziennikarz jakiś jasną cholerą w
    oczka nie zaświecił, a prokurator za ordynarne łapówki koło odwłoka kręcić
    się począł , to czemu dobrzy ludzie dziwicie się ?
    AR

  • 18. Data: 2003-01-21 09:49:36
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Budzik" <[...]

> [...]
    > ale że w jednym budynku jest pięć róznych US'ów więc mogłem rozmawiać z
    > jakimś innym. Nigdy prawdy się ne dowiemy.

    Ale moze bylo poradzic Pani Dyrektor by zadzwonikla do biura obslugi
    podatnika
    i "poinformowala sie".

> [...]
    > przedstawić odpowiadają - a z kim pan chce rozmawiać.
    > Czy oni mają zdolnośc przeistaczania się czy co???

    Alez skad... Mile Panie chca tylko od razu skierowac do wlasciwej osoby..

    Boguslaw