  • 41. Data: 2006-04-13 04:29:28
    Temat: Re: Klient wypowiedział umowę i nic...
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik witek napisał:

    > Zły przykład.
    >
    > Abonent wypowiedział tepsie umowę, a ta nie odłączyła telefonu, w
    > związku z tym klient dzwonił.
    > I nie zapłaci, bo na jakiej podstawie.
    > Włamać sie nie włamał, ukraść nie ukradł, a podstawy do zapłaty nie ma.

    Firma, z którą współpracuję jest tego żywym przykładem. Tepsa po roku
    sobie przypomniała, że mamy sygnał w kilku gniazdkach, w których mieć
    nie powinniśmy i przysłała fakturę na jakąś dziwną kwotę. Pierwszą
    reklamację uznali w zakresie abonamentu, nie uznali w zakresie rozmów.
    Drugą napisał juz radca prawny. Uznali w całości.

    pzdr

    Tomek

    Masz w sobie cos z podgladacza?
    Sprawdz >> http://blog.interia.pl/

  • 42. Data: 2006-04-13 05:47:14
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > I potrafisz to udowodnić? :-) Potrafisz również wykazać, że wprowadził Cię
    > w błąd?

    To pierwsze bez problemu, drugie nie, ponieważ nie wprowadził w błąd.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 43. Data: 2006-04-13 05:47:19
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Cavallino" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
    > wiadomości news:

    > A w umowie masz zakaz?

    Tak.

  • 44. Data: 2006-04-13 05:48:18
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > Ty chyba z księżyca spadłeś.
    >
    > Klient ma ci oddać sprzęt, albo zapłacić kwotę przewidzianą w umowie.
    > I tyle w tym temacie.

    To jest jasne, ale w regulaminie jest zastrzeżone, że demontaż jest płatny,
    chyba że sam go zdemontuje. Wiedział przed podpisaniem.
    Swoją drogą większość klientów, którzy wypowiedzieli umowę zrezygnowało z
    wypowiedzenia i po sprawdzeniu konkurencyjnych ofert wracają. :-P

  • 45. Data: 2006-04-13 07:22:27
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jan Werbiński wrote:
> [...]
    >
    > To jest jasne, ale w regulaminie jest zastrzeżone, że demontaż jest
    > płatny, chyba że sam go zdemontuje. Wiedział przed podpisaniem.

    No jak sobie zamówi demontaż, bo sam nie potrafi to jak najbardziej
    możesz mu za to fakturkę wystawić.
    Ale jak nie zamówi to co?

  • 46. Data: 2006-04-13 07:58:44
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > No jak sobie zamówi demontaż, bo sam nie potrafi to jak najbardziej możesz
    > mu za to fakturkę wystawić.
    > Ale jak nie zamówi to co?

    Wezwanie do opłaty za sprzęt. Najlepiej przedsądowe, aby nie bawić się w
    seryjną korespondencję i od razu wyczerpać wszelkie warunki uprawniające do
    założenia sprawy. Na telefony nie odpowiada, więc...

  • 47. Data: 2006-04-13 09:07:02
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    Cavallino wrote:

    > A w umowie masz zakaz?

    W jakiej umowie? Przecież umowę rozwiązał.

  • 48. Data: 2006-04-13 09:26:44
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > W zasadzie nie ze świadczenia, a z pobierania pieniędzy za jej
    > "świadczenie".

    Masz rację - tak chciałem napisać. Wyszło inaczej. ;-)
    Mea culpa.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____

  • 49. Data: 2006-04-13 09:38:22
    Od: tarcamion <t...@t...pe-el>

    A po ilu dniach jest zobowiązany do zwrotu sprzętu? Twoja umowa to reguluje?

  • 50. Data: 2006-04-13 16:23:29
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    wiadomości news:

    > Tak.