  • 121. Data: 2011-03-01 12:08:06
    Temat: Re: Koszta pracy
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Mario" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ikimu4$pr8$1@news.onet.pl...
    W dniu 2011-03-01 12:26, Jan Werbinski pisze:
    > Użytkownik "Mario" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Coś ty się z mkarwanem na głowy pozamieniał? Rzucasz jakieś dane to je
    > uzasadnij. Ja ci na przykładzie sprawozdania za 2009 pokazałem, że
    > kłamiesz i to bezczelnie bo aż czterokrotnie zawyżasz wydatki. Teraz
    > twoja kolej wykazania, że nie wykazałem jeszcze wydatków na kwotę około
    > 10 miliardów złotych idących na marmury i pensje.
    > ---------------
    > Ja Ci nie będę tłumaczył rzeczywistych kosztów ZUS. Nie jestem
    > nauczycielem, a Ty mi nie płacisz za naukę.

    Czyli nie masz żadnych danych na poparcie twoich wyssanych z brudnego
    palca 11%. Widocznie lubisz robić z siebie idiotę.
    ===============
    Zieeeew. Już pisałem o tym wcześniej. Nie chce mi się pisać w kółko.
    www.google.pl

    > Pisałeś o tych konkretnych składkach idących do ZUS. Z tych składek nie
    > idą pieniądze na wypłatę świadczeń KRUS. Zachowuj odrobinę dyscypliny
    > umysłowej.
    > ==============
    > Przez to że rolnicy nie płacą normalnych składek, to emeryci muszą być
    > opłaceni z MNIEJSZEJ ILOŚCI płatników. Rozumiesz? (retoryczne, wiem że
    > nie)

    Pisałeś o wydatkach ze składek Zusowskich. W ten sposób jak powyżej
    możesz do tych wydatków dodać finansowanie budowy stadionów, czy wydatki
    na oświatę.
    ==============

    Nudno tu. Znowu powtórzę. ZUS jest zwykłym PODATKIEM, a nie składką. Nie ma
    żadnego uskładanego kapitału, tylko puste obietnice wbrew rozsądkowi.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 122. Data: 2011-03-01 12:08:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-01 13:05, Mario pisze:

    > Napisałeś, że "takie ubezpieczenie można sobie wykupić o wiele mniejszym
    > kosztem"
    >
    > Oraz: "Nic nie pisałem o prywatnych ubezpieczeniach."
    >
    > A także: "Nie każdy musi mieć podstawę do składki jako 60% średniej
    > pensji, czy ile tam jest."
    >
    > Nigdzie nie napisałeś w jaki sposób można mieć legalnie taniej.

    Pisałem - praca w taki sposób, aby podstawa opodatkowania była niska.

    --
    Liwiusz

  • 123. Data: 2011-03-01 12:09:01
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-03-01, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Można, już pisałem.

    Nie ważne co pisałeś. Te kombinacje nie dają tego samego, czyli:
    * identycznego koszyka świadczeń (bo zagraniczne)
    * identycznych warunków wejścia (bo np. nie można mieć DG)

    Więc warunek "takie samo" nie jest spełniony.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 124. Data: 2011-03-01 12:09:27
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    W dniu 2011-03-01 12:31, Jan Werbinski pisze:
    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Skąd wziąć kasę na emerytów. Pisałem kilka razy w innych wątkach na pregu.
    > Nie będę się powtarzał.

    Napisał że z prywatyzacji szkół :)
    ==========
    szpitali i WSZELKIEGO MAJĄTKU PAŃSTWA. Państwo będzie miało tylko wojsko,
    policję i minimalną administrację. Żadnych państwowych szkół, przychodni,
    przedszkoli.

  • 125. Data: 2011-03-01 12:12:30
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Kto to kupi?

    JA!!! JA KUPIĘ!!!

    > Kto to kupi?

    JAAAAAAA!!! JA KUPIĘ!!!
    Będę miał 10200 zł rocznie na zakupy!!!

  • 126. Data: 2011-03-01 12:13:06
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 01 Mar 2011 12:56:35 +0100, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    >Kto to kupi?

    Taaa, na pewno nie będzie chętnych na biurowiec 100-200m od
    Piotrkowskiej... :-)

    >Jak znaleźć pół sejmu samobójców?

    a jak znaleźli ostatnio?

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 127. Data: 2011-03-01 12:13:07
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-01 13:04, Jan Werbinski pisze:
    > Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > ZUS jest podatkiem podobnie jak VAT, PIT itp.
    > Co za różnica którą drogą? Przecież jak brakuje na emerytury to bierze
    > się z podatków pozostałych, a jak po wojnie było dużo składek, to one
    > posłużyły do wydatków budżetowych niezwiązanych z emeryturami.

    Śmieszne jest obserwować jak się wijesz :) Sam pisałeś o tym co jest
    finansowane z tych składek a teraz piszesz, że to nie ma znaczenia skąd
    jest finansowane bo to i tak jeden worek. Dorzuć do wydatków ZUS pobyt
    wojsk w Afganistanie, szkolnictwo, i budowę autostrad.

    > ZUS nie jest składką, tylko PODATKIEM. Coś w rodzaju pogłównego
    > zależnego od dochodu, który karze tylko pracujących i nagradza
    > bezrobotnych.

    Akurat bezrobotni niewiele dostają. No chyba, że twoim zdaniem zyskiem
    bezrobotnych jest to że nie płacą.

    MD

  • 128. Data: 2011-03-01 12:14:54
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-01 13:00, Liwiusz pisze:

    > Doświadczenie pokazuje, że zabierać przychodzą młodzi i silni, a nie
    > starzy i słabi.

    I co obalą rządy geriatryków? Póki co raczej liczy się siła podczas
    wyborów a ta zależy od ilości głosów.

    MD

  • 129. Data: 2011-03-01 12:15:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > * identycznych warunków wejścia (bo np. nie można mieć DG)
    >
    > Więc warunek "takie samo" nie jest spełniony.

    Nie pisałem, że można mieć taniej i nie płacić składki z DG.

    Pisałem tylko, iż:

    - jedynie ze składki zdrowotnej dostaje się coś wartościowego,
    - jednakże uważam, że składka z działalności jest zbyt wysoka, skoro
    można mieć takie same ubezpieczenie taniej, z innego źródła
    - nie oznacza to, że można prowadzić DG i płacić niższą składkę zdrowotną.

    Bardzo proszę o niewymyślanie argumentów, wpychanie mi w klawisze i
    potem ich dzielne obalanie.

    --
    Liwiusz

  • 130. Data: 2011-03-01 12:18:21
    Od: Grzegorz Staniak <g...@g...com>

    On 01.03.2011, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wroted:

    > Napisz coś składnie.

    Lecz się sam, lekarzu.

    > Napisałem, że trzeba płacić prywatnie za leczenie

    Zaiste. Np. za terapię rakową, skomplikowaną kardiochirurgię,
    transplantacje itd. itp. Jak już znajdziesz "rozwiązanie" inne
    niż publiczna składka zdrowotna nadające się dla kogokolwiek poza
    ułamkiem promila najbogatszych to daj znać. Na razie w dalszym
    ciągu bzdurzysz.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com>