  • 81. Data: 2011-03-01 11:14:20
    Temat: Re: Koszta pracy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-01 12:10, Grzegorz Staniak pisze:
    > On 01.03.2011, Liwiusz<l...@b...tego.poczta.onet.pl> wroted:

    > O, kolejny miszczu od kreatywnego cięcia dla odwrócenia uwagi. Tak
    > to sobie sam ze sobą rozmawiaj. Co ci zresztą nieźle idzie.

    Napisz coś składnie.

    Napisałem, że trzeba płacić prywatnie za leczenie, a Ty wyjeżdżasz z
    ubezpieczeniem, którego nie ma. Jasne że nie ma i dlatego pisałem o
    płaceniu, a nie o ubezpieczaniu się. Trudno się ubezpieczyć od choroby,
    na którą właśnie mamy się leczyć.

    --
    Liwiusz

  • 82. Data: 2011-03-01 11:17:45
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    > On 2011-03-01, Mario<m...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Jest sytuacja zagrożenia życia?

    Zależy od zdiagnozowanego tempa zmian i momentu podjęcia interwencji
    chirurgicznej. Przyjęcie było postanowione 2 tygodnie wcześniej po
    konsultacjach z ordynatorem innego oddziału i widać uznano je za
    konieczne. Skoro pod koniec roku przyjęcia wstrzymano decyzją dyrektora
    szpitala to powinni podać nowy termin. Gdyby było bezpośrednie
    zagrożenie życia to by go przyjęto mimo wstrzymania przyjęć. Jeśli było
    planowane to nie powinno się go wywalać z listy przyjęć tylko podać nowy
    termin.

    MD

  • 83. Data: 2011-03-01 11:18:07
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Jan Werbinski wrote:
    > Użytkownik "yamma" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Płacąc 50 zł ZUS w UK i korzystając z opieki zdrowotnej w Polsce.

    Ale to jest recepta na tańszą opiekę medyczną dla Polaków czy po prostu
    chciałeś się pochwalić swoim cwaniactwem?
    yamma

  • 84. Data: 2011-03-01 11:22:05
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-03-01, Jan Werbinski <jaœ@tralala.bez.maj.la> wrote:

    [...]

    > Taki np rak też nie jest zagrożeniem życia. Można jeszcze parę miesięcy żyć.

    To podaj lepsze rozwiązanie. Prywatny ubezpieczyciel?
    Odmówi ubezpieczenia i co mu zrobisz?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 85. Data: 2011-03-01 11:24:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > On 2011-03-01, Jan Werbinski<ja?@tralala.bez.maj.la> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > To podaj lepsze rozwiązanie. Prywatny ubezpieczyciel?
    > Odmówi ubezpieczenia i co mu zrobisz?

    Przecież pisaliśmy - trzeba płacić za sam zabieg. Albo czekać do śmierci...

    --
    Liwiusz

  • 86. Data: 2011-03-01 11:25:06
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > On 2011-03-01, Jan Werbinski <jaœ@tralala.bez.maj.la> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > To podaj lepsze rozwiązanie. Prywatny ubezpieczyciel?
    > Odmówi ubezpieczenia i co mu zrobisz?

    Lekasz powie, że kolejka do zabiegu jest dwa lata. Potem okaże się że jesteś
    za stary na terapię, a guz osiągnął rozmiary tak duże, że na leczenie jest
    za późno. I co mu zrobisz?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 87. Data: 2011-03-01 11:26:54
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Mario" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    W dniu 2011-03-01 11:58, Jan Werbinski pisze:
    > Użytkownik "Mario" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe skąd masz te dane.
    > W sprawozdaniu za 2009 roku
    > http://www.zus.pl/bip/pliki/spr2009.pdf
    > można znaleźć:
    > Koszty zasadniczej działalności operacyjnej 3 927.323
    > z czego:
    > wynagrodzeń 49,32% (2 002 783 tys. zł.)
    > Koszty zasadnicze działalności operacyjnej to 2,3% całości wydatków (143
    > mld zł).
    > ===============================
    > Sprawdź wszystkie lata i uwzględnij wszystkie koszty.

    Coś ty się z mkarwanem na głowy pozamieniał? Rzucasz jakieś dane to je
    uzasadnij. Ja ci na przykładzie sprawozdania za 2009 pokazałem, że
    kłamiesz i to bezczelnie bo aż czterokrotnie zawyżasz wydatki. Teraz
    twoja kolej wykazania, że nie wykazałem jeszcze wydatków na kwotę około
    10 miliardów złotych idących na marmury i pensje.
    ---------------
    Ja Ci nie będę tłumaczył rzeczywistych kosztów ZUS. Nie jestem nauczycielem,
    a Ty mi nie płacisz za naukę.

    > Tak więc rozpowszechniasz jakieś kłamstwa wymyślone przez twojego guru
    > lub kolejnego jego nawiedzonego fana. Jakież to konserwatywno-liberalne.
    >
    > pozostałe są wypłacane emerytowanym nauczycielkom
    >
    > A o zwykłych emerytach i rencistach nie wspomnisz?
    >
    > i na pokrycie
    >
    > A to już finansowane jest z innych źródeł - głównie z budżetu.
    > =========
    > Budżet to jakieś coś gdzieś tam daleko, znaczy nie wiadomo kto to płaci?

    Pisałeś o tych konkretnych składkach idących do ZUS. Z tych składek nie
    idą pieniądze na wypłatę świadczeń KRUS. Zachowuj odrobinę dyscypliny
    umysłowej.
    ==============
    Przez to że rolnicy nie płacą normalnych składek, to emeryci muszą być
    opłaceni z MNIEJSZEJ ILOŚCI płatników. Rozumiesz? (retoryczne, wiem że nie)

  • 88. Data: 2011-03-01 11:28:39
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-01 11:52, Jan Werbinski pisze:
> [...]
    > Sprawdziłem to empirycznie. Dlatego nie ma znaczenia co się z nimi
    > dzieje w czarnej dziurze.
    >
    > Przeprowadź emiryczne rozumowanie.
    > Sprawdź czy podwójna kwota składki na zdrowotne płacona przez
    > zarabiającego 2x więcej przekłada się na dwukrotną jakość opieki
    > zdrowotnej. Mi wyszło, że nie.
    > Sprawdź czy dwa razy większa kwota składki na ubezpieczenie rentowe
    > płacona przez zarabiającego dwa razy więcej przekłada się na dwukrotnie
    > większe odszkodowanie. Mi wychodzi, że nie.
    > Dlatego NIE MA ZNACZENIA teoretyczna odrębność.

    Może przeprowadź _logiczne_ rozumowanie. Poprzednik postawił tezę, że te
    fundusze są odrębne i środki między nimi nie przepływają. A ty
    twierdzisz, że podnosząc składkę w jednym z funduszów nie dostajesz
    zwiększonego świadczenia w tym funduszu. Czy rzeczywiście jesteś pewien,
    że zrozumiałeś co on napisał i piszesz na ten sam temat?

    MD

  • 89. Data: 2011-03-01 11:28:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jan,

    > Wykazałem, ale Ty nie wykazałeś nie ma kasy.

    Co niby wykazałeś?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 90. Data: 2011-03-01 11:29:43
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-03-01, Jan Werbinski <jaœ@tralala.bez.maj.la> wrote:

    [...]

    > Gdybyś był ubezpieczony za granicą za 50 zł miesięcznie (UK stawka dla
    > małych firm), to nie miałbyś tego samego?

    Nie. Koszyk refundowanych świadczeń zagranicznych nie jest pełny, a wozić
    się z niektórymi rzeczami do UK chyba nie bardzo się opłaca?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl