  • Data: 2006-03-22 06:31:42
    Temat: Likwidacja nie zaewidencjonowanego wyposażenia
    Od: Harnaś <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Jak podejść do takiej sytuacji:
    Kupiłem kiedyś pendrive - wartość poniżej 200zł netto, wpisałem w
    koszty bez ewidencjonowania jako wyposażenie.
    Pendrive się zepsuł po gwarancji -> do kosza.
    Czy powinienem sobie jakiś protokół napisać i dołączyć do faktury,
    żeby przy likwidacji działalności nikt mi nie kazał VATu odprowadzać
    od nieistniejącego wyposażenia?
    A może w praktyce takimi drobiazgami nie powinienem się przejmować?

    --
    Harnaś