eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiMożna sprzedać coś, czego się nie ma i będzie się pozyskiwało etapami? › Re: Można sprzedać coś, czego się nie ma i będzie się pozyskiwało etapami?
  • Data: 2015-12-29 21:00:03
    Temat: Re: Można sprzedać coś, czego się nie ma i będzie się pozyskiwało etapami?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.12.2015 o 15:21, Kviat pisze:
    > W skrócie: rejestrator nie sprzedał licencji na domenę, wykonał
    > czynność, usługę w imieniu swojego klienta za którą pobrał opłatę.

    No dobrze, ale od Kasperskiego dostanę fakturę taką:

    KIS MD PL 2Dt 1Y Bs LP 1 szt.

    albo taką:

    KES Select PL 100-Node 1Y Edu LP PK 1 szt.

    Czy powinna być zaksięgowana jako KUP a nie towar? I co ja powinienem
    wystawić na swojej fakturze dalej klientowi po doliczeniu marży?
    Bo jak napiszę ,,dostarczenie licencji na kasperskiego" to żadna księgowa
    mi tego nie przyjmie i moja sprzedaż się skończy.