  • 1. Data: 2006-07-02 18:38:17
    Temat: O ile dni mozna sie bezkarnie spoznic z ZUS?
    Od: "Romik" <...@w...pl>

    O ile dni mozna sie w praktyce bezkarnie spoznic z ZUS?
    Chodzi o to, zeby nie zablokowali konta, nie przyslali komornika, nie
    naliczyli wielkiej kary
    i nie odebrali mozliwosci korzystania z publicznej sluzby zdrowia.

    Ile dni lub tygodni mozna sie spoznic, a przy ilu staje sie to juz
    niebezpieczne?
    Pytam, bo mam gorszy miesiac. Czekam, az splyna mi przelewy za projekty.

  • 2. Data: 2006-07-02 18:39:20
    Temat: Re: O ile dni mozna sie bezkarnie spoznic z ZUS?
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Romik wrote:
> [...]
    > naliczyli wielkiej kary
    > i nie odebrali mozliwosci korzystania z publicznej sluzby zdrowia.

    o zero.
    szczególnie jeśli chodzi o służbę zdrowia.

  • 3. Data: 2006-07-02 19:24:06
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 02-07-2006 o 20:38:17 Romik <...@w...pl> napisał:

> [...]
    > niebezpieczne?
    > Pytam, bo mam gorszy miesiac. Czekam, az splyna mi przelewy za projekty.

    Jak nie zaplacicsz to za dwa lata dostaniesz wezwanie do uregulowania wraz
    z odsetkami :)

  • 4. Data: 2006-07-02 19:32:36
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 02.07.2006 witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> napisał/a:

    > o zero.
    > szczególnie jeśli chodzi o służbę zdrowia.

    Mówisz o chorobowym, a nie zdrowotnym, prawda?
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 5. Data: 2006-07-02 19:40:07
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Samotnik wrote:

    > Mówisz o chorobowym, a nie zdrowotnym, prawda?

    tak.
    nie wiem jak tam z ubezpieczeniem zdrowotnym
    Na moje szczescie nie musze sie juz tym martwic

  • 6. Data: 2006-07-02 19:46:44
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    > tak.
    > nie wiem jak tam z ubezpieczeniem zdrowotnym
    > Na moje szczescie nie musze sie juz tym martwic

    To może się nie wypowiadaj o czymś, o czym nie wiesz i czym nie musisz się
    już martwić? Bo widzę, że lubisz strzępić z tego USA klawiaturę na
    niemal każdy temat na przeróżnych grupach dyskusyjnych.

    A do rozpoczynającego wątek: ja testowałem ok 20 dni spóźnienia. Nawet wezwania
    nie przysłali. Przy czym dotyczy to składek za siebie, bo niestety składki
    za pracowników to inna kwestia. No i to, co pisze Witek (chociaż sam nie
    wie o czym pisze, bo nie musi się już tym martwić...) - jeśli masz
    wykupione ubezpieczenie chorobowe (dobrowolne), to jeśli nie zapłacisz na
    czas, to ubezpieczenie zostaje wstrzymane! I wznowione dopiero na Twój
    wniosek. To taka sztuczka do dymania przez ten kraj jego własnych obywateli.
    --
    Samotnik

  • 7. Data: 2006-07-02 21:04:23
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Samotnik wrote:

    > To może się nie wypowiadaj o czymś, o czym nie wiesz i czym nie musisz się
    > już martwić? Bo widzę, że lubisz strzępić z tego USA klawiaturę na
    > niemal każdy temat na przeróżnych grupach dyskusyjnych.

    no popatrz jaki ty dociekliwy jestes.

> [...]
    > wniosek. To taka sztuczka do dymania przez ten kraj jego własnych obywateli.

    no tak, typowe polskie myslenie.
    Kogo by tu jeszcze oszukac albo gdzie by tutaj jescze coś ukraść.

  • 8. Data: 2006-07-02 21:12:30
    Od: "Romik" <...@w...pl>

    > o zero.
    > szczególnie jeśli chodzi o służbę zdrowia.

    Ale ja nie pytam o chorobowe.

  • 9. Data: 2006-07-03 07:31:29
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Romik" <...@w...pl> napisał

> [...]
    > naliczyli wielkiej kary
    > i nie odebrali mozliwosci korzystania z publicznej sluzby zdrowia.

    Odpowiedz jest zlozona. Jesli zalezy Ci na leczeniu to nie wolno
    sie spoznic nawet o jeden dzien.

    Jesli zas chodzi o dalsze konsekwecje typu wizyta poborcy
    podatkowego i tak dalej, to spokojnie mozesz nie placic
    nawet przez rok.

    Neko

  • 10. Data: 2006-07-03 08:12:56
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Neko napisał(a):
    > Użytkownik "Romik" <...@w...pl> napisał

    > Odpowiedz jest zlozona. Jesli zalezy Ci na leczeniu to nie wolno
    > sie spoznic nawet o jeden dzien.

    A co się stanie z moim leczeniem jeżeli się spóźnię o jeden dzień?

    p. m.