eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiOd kiedy odliczac VAT za paliwo - od momentu zakupu czy od momentu przerejestrowania ? › Re: Od kiedy odliczac VAT za paliwo - od momentu zakupu czy od momentu przerejestrowania ?
    From: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Od kiedy odliczac VAT za paliwo - od momentu zakupu czy od momentu
    przerejestrowania ?
    Date: Wed, 04 May 2005 13:51:34 +0200

    In article <0...@n...onet.pl>,
    "Kriss" <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie wiem do kogo pijesz ? Ja mówię o ktryterium czasowym a Ty zdaje się o
    > kwotowym.

    Pewnie pije do tych, którzy nie czytają postów, na które odpowiadają.
    Nadal podtrzymujesz, że samochód kupiony za 3000 zł (brutto) po roku "z
    automatu WP staje się ŚT ze wszystkimi konsekwencjami w tym korektą KUP
    w dacie zakupu"?

    > Ponad to cyt"próg dopuszczalności niezaliczenia w ST "to jakiś
    > nowopotwór językowo logiczny.

    Hm. Na Twoim miejscu darowałbym sobie takie komentarze, bo śmiesznie się
    robi.

    > W tym kontekście przeznaczenie młotka
    > pozostawiam
    > do rozważenia raczej w sensie użytkowym i celowym niż prawidłowości ewidencji
    > księgowej i kwalifikacji kosztów.
    > W razie wątpliwości rozważ kwestię młotka przy cenie zakupu 5000,00 pln i
    > przewidywanym i faktycznym okresie użytkowania 9 miesięcy(sprzedaż jako
    > używany).Może to rozjaśni Ci trochę subtelną różnicę i wskaże wady i zalety
    > różnych możliwych rozwiązań.

    W zamian proponuję rozważenie subtelnej różnicy pomiędzy słowami "może"
    i "musi".

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.