    Date: Tue, 29 Jul 2014 21:16:44 +0200
    From: cef <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Odliczenie

    W dniu 2014-07-29 20:59, Budzik pisze:

    > Dokładnie to miałem na mysli - dzięki.
    >
    > No to pytanie pozostaje aktualne - czy mozna odliczyc zakup bez rachunku
    > czy faktury?

    Pytanie jest źle sformułowane - w podatkach się tego unika.
    Zakup odliczyć można zawsze, pytanie tylko czy skutecznie podatkowo :-).
    Bez dowodu księgowego (definicję gdzieś znajdziesz rozporządzeniu do KPiR)
    to będzie trudne.

    PS
    Spotkałem kiedyś możliwość odliczenia zakupu jakiegoś wydatku
    bez kwitów sprzedawcy tylko na oświadczenie PRACOWNIKA do delegacji, że
    musiał coś tam kupić, żeby naprawić auto czy jakoś tak i księgowa to
    puściła w KUP.