  • Data: 2003-12-29 18:35:39
    Temat: Re: Odmowa wystawienia faktury
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Dark Icon napisał:

    > Obowiązek wystawienia faktury maja jak najbardziej.
    Jezusicku, jasnowidz!
    A numery totka tez przewidujesz? Ja poprosze na miliard w środę, troche
    sie spłukałam przez swięta.

    > Nie ma juz o ile mnie pamięć nie myli podziału na faktury i rachunki. Teraz
    > sa tylko faktury a czy sa vatowcami czy nie to już jest kwestia rozliczeń z
    > US a nie z kupującym.

    O boże, nóz sie w kieszeni otwiera. Po tylu tłumaczenia, tłuczenu do
    głów że jest rachunek i jest faktura znowu budzi się ktos kto nie ma
    zielonego pojęcia a jednak PAMIĘTA.

    Nie rozumiem jak może cie mylić PAMIĘĆ. Przeciez takiego stanu prawnego
    nigdy nie było więc pamietac go nie możesz.
    Nie ma go tez i teraz.

    VATowcy wystawiają faktury VAT, nievatowcy rachunki.

    Nie chce mi sie drugi raz cytować wszystkich tych poragrafów które juz
    przytoczyłam parę postów wczesniej.

    Poczytaj, popukaj sie w głowe, poczytaj jeszcze raz a potem sie odzywaj.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl