  • Data: 2003-12-29 18:45:16
    Temat: Re: Odmowa wystawienia faktury
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik vill napisał:

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Witam
    > Ja wystawiam dokument ktory w naglowku ma napisane faktura nr .... pomimo ze
    > dotyczy sprzedazy nie vatowej dokladnie na podstawie sww jest to dzialalnosc
    > zwolniona z podatku. Jednak z tego co mi wiadomo usluga transmisji danych
    > jest w stawce 7%(na razie) i jako taka musi byc wystawiona wg. mnie jako
    > faktura vat. Ktos kiedys tlumaczyl ze faktura, rachunek maja okreslone
    > wymagane dane i to jest istotne. Wg. mnie nie ma juz okreslenia rachunek
> [...]

    Czy ktos może go walnąc w łeb bo mnie ręka boli?!
    Skąd po takim czasie i takim nakładzie pracy włożonej przez mnie,
    Gotfryda i kilka innych osób (przepraszam że nicków nie pamietam) w
    upowszechnienie wiedzy o vacie i o róznicach pomiędzy zwolnieniem
    podmiotowym i przedmiotowym, czym sie rózni rachunek od faktury i innych
    tego typu elemetranych sprawach, biorą sie jeszcze tacy "szpece" którzy
    nie mają minimum pojęcia o tym na jakich zasadach funkcjonują oni sami,
    nie mówiąc juz o innych przedsiębiorcach ale twardo musza cos doradzić.
    Pewnie mu ktos kiedys poweidział że jego usługi sa zwolnione. I to jest
    wszystko co gośc wie na temat VAT. No, zna jeszcze pojęcie sww, nie
    funkcjonujące juz w ustawie o VAT zresztą.
    I tyle mądrości ludowej.

    Przeciez to ręce opadaja. Nie chce mi sie juz wyjasniac, bo ile mozna
    łopatalogie stosowana wykładać?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk