  • Data: 2003-12-29 18:38:41
    Temat: Re: Odmowa wystawienia faktury
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 29 Dec 2003, Dark Icon wrote:
    [...]
    >+ Nie ma juz o ile mnie pamięć nie myli podziału na faktury i rachunki.

    ...a to już można grunt na fakturę dostać ? :)
    Może inaczej: załóżmy że kupisz coś co jest czyjąć *osobistą*
    własnością. Samochód dla przykładu (żeby było oczywiste że
    bez "papierka" się nie obejdzie). Sugerujesz że "człowiek
    z ulicy":

    >+ Teraz sa tylko faktury

    ... ma ci wystawić *fakturę* ??

    Miałem trochę przerwy w czytaniu GP, RP i grupy - ale żeby aż tak
    przepisy zmienili... ;)
    [...]
    >+ Dokumenty sa dwa: paragon lub faktura.

    Poczepiam się dla porządku :) - nieprawda, bo np. rozporządzenie
    ministra to też dokument ;)
    A jeśli chodzi o dokumenty księgowe - to paragon wzbudza wątpliwości.
    Chyba wypada (w razie zaksięgowania wydatku "detalicznego" na
    podstawie paragonu) wypisać DW... Acz do tego wniosku doszedłem kiedyś
    dopiero po iluś iteracjach interpretacji rozp. ds. KPiR :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)