  • 11. Data: 2003-08-11 12:46:34
    Temat: Odp: Pytanie.
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik maup <k...@m...in.tarnow.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@m...in.tarnow.pl...

> [...]
    > wstaw swój ulubiony hiper****].

    > To się może udać

    > Pojedynczo czy czwórkami przedstawiać ????

    > Naprawdę tego chcesz? Naprawdę chciałbyś zobaczyć szybciutko powstające
    > siedziby Wydziałów D/S Informowania Podatników zapełniające się
    > kolejnymi kolesiami kolesi?? Naprawdę CHCESZ ZA TYO PŁACIĆ???? To Ty
    > może jakimś skarbowym Wallenrodem się okażesz??!?!!!
    > Jakby to miało wejść w życie to wolałbym szczerze mówiąc jakiś
    > centralnie opracowywany biuletyn, który oprócz zmian w przepisach
    > zawierałby także orzecznictwo i treści wytycznych kierowanych do US.

    ZUS-u
> [...]
    > pomysłem, szkoda że okraszonym populistycznymi hasłami, którymi karmią
    > nas ostatnio wszystkie odmiany politycznej nierogacizny.
    > Ale w miarę moich skromnych możliwości deklaruję pomoc i trzymam kciuki
    :))

    > --
    > = Pozdrawiam ================================ MauP ==
    > = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =
    > = " Uuuk ! - tlumaczyl cierpliwie bibliotekarz..." ==
    > = " Oook !" the Librarian pointed out patiently... ==
    > Na podstawie tego co dotychczas ukazało się na grupach czarno to widze.
    Wiekszosc z nas jest za, ale tak zeby nic z tym nie robic. Totalna niewiara
    w skutecznosc jakichkolwiek dzialan. Najprosciej jest narzekac i uzalac sie
    nad ciezkim losem. Wierzcie mi ze po 15 latach mam serdecznie dosc swojego
    biadolenia jaki to ja jestem biedny i wykorzystywany przez fiskusa, zus,
    PFRON i temu podobne. Ale zeby cos z tym zrobic musi nas byc wiecej. Sam lub
    w niewielkiej grupie to mozemy nadal narzekac az do usranej smierci.
    Sporadyczne akcje z gory skazane sa na niepowodzenie. Tak sie nie da. Nie
    da sie przejsc przez kaluze nie moczac trzewikow. I nie ludzmy sie ze
    zdolamy cokolwiek zdzialac za miesiac dwa czy rok. Ale jest bardzo realne ze
    nasi nastepcy moga miec lzejsze zycie. A nastepcy to przewaznie nasze
    dzieci. Poniewaz nie doczytalem sie zadnej konstruktywnej propozycji a nie
    mam zamiaru odpuszczac, jestem zmuszony sam z takowa wystapic. Sa wsrod nas
    ludzie ktorzy zajmuja sie tworzeniem stron internetowych. Moze warto bylo by
    zrobic cos dla nas. np. www.dg.pl gdzie mogli bysmy wypowiadac sie na
    interesujace wszystkich tematy.
    Wszyscy ktorzy maja chec podjecia dzialan moga zglosic swoj akces na moj
    adres poczty elektronicznej. Prosze o powiadomienie znajomych i znajomych
    znajomych. Ja obecnie mam zgloszenia 53 osob z miejscowosci w ktorej
    prowadze dzialalnosc. Ale nie podejme zadnych dzialan dopoki nie bedzie nas
    co najmniej 1000 osob co i tak jest kropla wobec rzeszy dzialajacych na
    wlasny rachunek. Moze ktos ma inny pomysl. Absolutnie nie roszcze sobie
    zadnych praw do tematu. Ale musicie mi przyznac wszyscy ze najwyzszy czas
    zaczac dzialac. Tak jak odpowiedzialem komus kto napisal na moj adres poczty
    elektronicznej. Najwieksza wyprawa zaczyna sie od zrobienia pierwszego kroku
    i dokad tego kroku nie zrobimy bedziemy stali w miejscu.
    Pozdrawiam wszystkich zainteresowanych tematem.

    " złodziej podatków "

    nie kradnij, rząd nie toleruje konkurencji

  • 12. Data: 2003-08-11 13:02:38
    Temat: Re: Pytanie.
    Od: "MT" <m...@p...onet.pl>

    Wiecie mi nie chodzi o to, że trzeba dużo pracować!!
    To nie jest problem, troche większym jest to, że w zasadzie pracę można
    znaleźć tylko w W-wie.
    A to jest cały dzień poza domem, bo trzeba dojechać!!
    Chodzi mi o to, że w zasadzie w naszym kraju ludzie którzy nie posiadają na
    początku kapitału nie mogą wykazać się żadną inicjatywą.
    Pozdrawiam
    Monika

  • 13. Data: 2003-08-11 13:15:05
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    mer wrote:

> [...]

    A kto jeśli nie ty, ma zarobić na opiekę lekarską dla ciebie i twoich
    dzieci a także na twoją emeryturę?

  • 14. Data: 2003-08-11 13:22:16
    Od: "jz" <j...@N...pl>

    Użytkownik "MT" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    na
    > początku kapitału nie mogą wykazać się żadną inicjatywą.

    Ludzie, tylko w knajpie przynoszą wszystko na tacy a i tak trza coś
    zapłacić...

    Tu często pojawiają się posty: "zainwestuje ......zł proszę o propozycje".

    Napisz na czym i w jakim czasie chcesz zarabiać, ilu tam u Ciebie
    potencjalnych klientów, ile oddasz człowiekowi jak Ci da tę swoja kasę na
    start interesu. Powiedz też jakie są szanse powodzenia. Jeśli to co na Tobie
    zarobi będzie większą kwotą niż lokata w banku masz szanse że Ci pożyczy i
    już jesteś biznes planem , który ma finansowanie na prowadzenie
    działalności.

    Inna sprawa, ze np taki ZUS strasznie pogarsza rentowność :)

    jz

    --
    Jarek
    GG: 4684035

  • 15. Data: 2003-08-11 13:25:29
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik MT napisał:

    > Wiecie mi nie chodzi o to, że trzeba dużo pracować!!
    > To nie jest problem, troche większym jest to, że w zasadzie pracę można
    > znaleźć tylko w W-wie.
    > A to jest cały dzień poza domem, bo trzeba dojechać!!

    Jak daleko?
    Ja dojeżdżałam do pracy 65km w jedna strone przez 5 lat tylko dlatego że
    w Grudziądzu księgowa po studiach, nawet ze śladowa praktyką, była w
    cenie, w Toruniu było ich na pęczki, UMK co roku wypuszcza nowe.
    Za cenę dojazdów miałam mozliwośc zdobycia doświadczenia na które w
    Toruni nie miałabym szansy.

    Jeżeli problemem jest tylko czas, jeżeli zarobisz i na dojazd i na chleb
    z masłem i jeszcze dołożysz ładny punkt do cefałki, to pozostaje tylko
    kwestia, jak bardzo chcesz pracować.

    > Chodzi mi o to, że w zasadzie w naszym kraju ludzie którzy nie posiadają na
    > początku kapitału nie mogą wykazać się żadną inicjatywą.

    Ja nie posiadałam kapitału.
    Zanim załozyłam firme, prowadziłam trochę ksiąg na umowe - zlecenie.
    To pomogło złapać klientów, dać sie poznać. Kiedy juz klienci "dawali"
    na ZUS załozyłam działalność. I tyle.
    No.. a nieobecnośc w domu cały dzień?
    Przez pierwsze pół roku mój mąz zapomniał jak jego żona wygląda w
    świetle dziennym.
    Rano wychodziłam cześniej od niego. Wracałam pod wieczór z językiem do
    pasa, prysznić, cos na ząb i spać.
    W sobote to samo, w niedziele odsypiałam i robiła czasem jakiś normalny
    obiad.

    Trudno, life is brutal.
    Masz wyjście - albo pogodzic się z rzeczywistością, znieśc troche
    kopniaków i wyciąć sobie z życiorysu pare miesięcy ale ruszyc do przodu
    albo siedziec i jęczeć, może coś spadnie z nieba.

    Maddy teraz już twarda jak rzemień

    ps. teraz juz moge się wylegiwać do 9.. ale po co? ja i tak budze sie
    6:15 bo tu życie ucieka :-)

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 16. Data: 2003-08-11 16:21:15
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    (..)
> [...]
    > znajomych. Ja obecnie mam zgloszenia 53 osob z miejscowosci w ktorej
    > prowadze dzialalnosc. Ale nie podejme zadnych dzialan dopoki nie bedzie

    Jeśli koniecznie chcesz działać to przypominam sobie, że jakiś
    czas temu pewną podobną ogólnopolską i oddolną inicjatywę bardzo
    zachwalał Bratkowski w Rzepie.
    Może więc zamiast organizować coś nowego zorientuj się co już
    jest i ile to warte.
    Niestety linka nie mam teraz pod ręką a archiwum Rzepy zrobiło
    się płatne więc na razie szukanie sobie odpuszczę.

    Pix

  • 17. Data: 2003-08-11 16:29:34
    Temat: Re: Odp: Pytanie.
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    złodziej podatków wrote:
    > Wiekszosc z nas jest za, ale tak zeby nic z tym nie robic. Totalna niewiara
    > w skutecznosc jakichkolwiek dzialan.
    Trochę natura narodowa a trochę spadek po ostatnich dziesięcioleciach.
    My możemy UDAWAĆ, że się zmieniamy a efekty mogą się pokazać u naszych
    wnuków (oczywiście jak nam się uda zacząć)
    Zmiana mentalności w skali narodowej (a alternatywę można sobie
    wyobrazić) to proces na pokolenia. Ale zgadzam się, że musimy zacząć od
    siebie i swoich podwórek.

    > (..) nie podejme zadnych dzialan dopoki nie bedzie nas
    > co najmniej 1000 osob co i tak jest kropla wobec rzeszy dzialajacych na
    > wlasny rachunek.
    Możesz gdzieś w necie zamieszczać aktualne pogłowie??
    W razie czego dam miejsce na serwerze (nierewelacyjne łącze ale na plain
    text wystarczy)

  • 18. Data: 2003-08-11 16:52:50
    Od: "mer" <b...@i...pl>

> [...]
    > co najmniej 1000 osob co i tak jest kropla wobec rzeszy dzialajacych na

    Inicjatywa ustawodawcza jest od 100 tys. podpisów.
    Nie wyobrażam sobie co innego sensownego można zrobić.

    mer

  • 19. Data: 2003-08-11 17:20:15
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Inicjatywa ustawodawcza jest od 100 tys. podpisów.
    > Nie wyobrażam sobie co innego sensownego można zrobić.

    To chyba i tak fikcja bo zdaje się, że szanowny marszałek
    sejmu może taką "inicjatywę" schować do szuflady i olać.

    Pix

  • 20. Data: 2003-08-11 20:24:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 11 Aug 2003, pix wrote:

> [...]
    >+ To chyba i tak fikcja bo zdaje się, że szanowny marszałek
    >+ sejmu może taką "inicjatywę" schować do szuflady i olać.

    Fatalnie by wyglądało :]
    Chyba lepiej (by wyglądało) jakby pozwolił Samoobronie, LPR
    i innej opozycji wprowadzić kilkadziesiąt "drobnych" poprawek ;>
    Ale rację raczej masz :[

    pozdrowienia, Gotfryd