  • Data: 2015-07-04 09:37:40
    Temat: Re: Sens amortyzacji
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 3 Jul 2015, J.F. wrote:

    > co do komputera - urzad nieglupi. Doliczy sie koszt oprogramowania, drukarki,
    > innego sprzetu i przekroczy wartosc uprawniajaca do jednorazowej amortyzacji

    Miejscami prawda, ale odnośnie komputera i "doliczania oprogramowania"
    juz kiedyś prowokowałem flejm w tej materii.

    Nie ma najmniejszych podstaw do doliczania wartości oprogramowania
    do wartości komputera. Ale to jedna część medalu :)

    JEŚLI JUŻ, to jak ktoś bardzo się upiera, sens - i to zarówno
    "ogólnologiczny" jak i wynikły z "zasady prawnej" - miałoby
    doliczenia wartości komputera do oprogramowania.
    Wszak to komputer służy do wykorzystania oprogramowania, jest
    "pomocniczym środkiem technicznym", nie na odwrót.

    Ktoś podważa?
    ;>

    Natomiast to, że można przy komputerze kupionym za 3499 zł wtopić
    w ten prosty sposób, że zapomniano doliczyć osobno kupionego
    kabelka zasilania, jest już innym problemem :>

    pzdr, Gotfryd