    From: "Jolanta B" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Spis Powszechny - jakie kary?
    Date: Fri, 10 May 2002 11:56:53 +0200

    Witam

    Szczerze mówiąc jestem zaskoczona. Czy większość ludzi żyjących w Polsce
    cierpi na jakąś maniakalną obsesję spisku???????
    Nawet - tak wydawałoby się niewinny proces przeprowadzania spisu
    powszechnego - wywołuje poczucie, że "spiskowcy" chcą wyciągnąć od nich
    najbardziej strzeżone poufne dane.
    Ludzie opamiętajcie się. Dlaczego odrazu jesteście nastawieni wrogo i na
    "nie"?????
    Przecież to jest tylko spis powrzechny - notabene - przeprowadzany juz od
    stuleci -raz na jakiś czas.
    To naprawde nie boli - a dostarczy informacji na temat ludności kraju,
    zaplecza mieszkaniowego, wielkości gospodarstw rolnych..

    > Może ktoś z Was odpowie mi co grozi za odmowę wzięcia udziału w spisie.
    > Moim zdaniem ten spis to draństwo, tyle różnych czasem osobistych
    > odpowiedzi, chyba za dużo od nas wymagają.

    jakie tu masz informacje na myśli? Może taką - czy masz bieżącą wodę w
    domu....

    > Polska jest krajem wolnym, czy też nie?
    > Przecież wszystkie nasze podstawowe dane są w różnych urzędach (US. ZUS,
    > Gmina, GUS) wystarczy tylko je zebrać.

    takich danych - jakie będą zbierane - nie ma ani gmina, ani inne urzędy

    > Pozdrawiam. Hania.

    pozdrawiam również
    Jola