    From: "WW" <w...@p...rtk.net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Spis Powszechny - jakie kary?
    Date: Fri, 10 May 2002 12:06:03 +0200
    Sender: w...@p...onet.pl@users4.rtk.net.pl

    Użytkownik "Jolanta B" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:abg5fp$ehm$1@news.tpi.pl
> [...]

    I na co komu takie informacje jak i tak nic z tego nie wynika. W polsce na
    wszystko brakuje pieniedzy wiec jesli w/g spisu okaze sie np. ze rodziny
    mieszkaja w zatloczonych mieszkaniach to wcale MF nie wprowadzi ulg na
    budownictwo wielorodzinne.

    A na co komu informacja czy mam biezaca wode w domu. Jesli jej nie mam to co,
    myslisz ze po spisie bede ja mial.

    Ale bez urazy, wytlumacz mi na co komu te dane? Czy to nastepny wymog prawa i
    przepisow UE.

    --
    +-+-+-+- Waldemar - Nowy Sącz - online:24h -+-+-+-+
    VW T4/Transporter/ - Akwarysta - Malawi
    www.wwierdak.rtk.net.pl