  • 1. Data: 2002-06-20 21:08:01
    Temat: VAT - R
    Od: "Pejter" <p...@i...pl>

    Witam,

    Zapomnialem gdzie to trzeba sie zglosic i zaplacic za ten druk VAT - R ? do
    Urzedu skarbowego czy gdzies indziej. Moze ktos jest z okolic Opola i wie

    pozdr.

    Piotr

  • 2. Data: 2002-06-20 23:54:56
    Temat: Re: VAT - R
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 20 Jun 2002, Pejter wrote:

    >+ Witam,
    >+
    >+ Zapomnialem gdzie to trzeba sie zglosic i zaplacic za ten druk VAT - R ?

    To jest rejestracja ? (bo nie pamiętam !)

    >+ do Urzedu skarbowego czy gdzies indziej.

    Gdzieś indziej - w UM ! Z kwitkiem już do US... !

    >+ Moze ktos jest z okolic Opola i wie

    Och, lokalne obyczaje....

    Pozdrowienia, Gotfryd
    ("z okolic", w końcu propozycja coby przywrócić stolicę
    Śląska w Opolu jest... :))

  • 3. Data: 2002-06-21 00:36:36
    Od: r...@s...pik-net.pl (RoMan Mandziejewicz)

    Pejter wrote:

    P> Zapomnialem gdzie to trzeba sie zglosic i zaplacic za ten druk VAT - R ? do
    P> Urzedu skarbowego czy gdzies indziej. Moze ktos jest z okolic Opola i wie

    Ozimska 19

    --
    RoMan (2:484/8...@f...org)
    mailto:r...@s...pik-net.pl

  • 4. Data: 2002-06-21 18:17:31
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:Pine.LNX.4.21.0206210152470.31216-100000@iry
    s.stanpol.com.pl...

> [...]
    >
    > Och, lokalne obyczaje....
    >
    > Pozdrowienia, Gotfryd
    > ("z okolic", w końcu propozycja coby przywrócić stolicę

    Godfryd, jaja sobie robisz? ;-)
    O co tu chodzi? Druk VAT-R to wybór zwolnienia z VAT. Składa się go w US i
    chyba nakleja znaczek opłaty skarbowej ale tego nie pamiętam.
    Chyba, że ja jestem głupi??? ;))

    WS

  • 5. Data: 2002-06-21 18:37:40
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 21 Jun 2002, Wojciech Suszycki (Brick B.) wrote:
    [...]
> [...]
    >+ > Gdzieś indziej - w UM ! Z kwitkiem już do US... !
    >+ >
    >+ > >+ Moze ktos jest z okolic Opola i wie
    [...]
    >+ Godfryd, jaja sobie robisz? ;-)

    Z "lokalnych obyczajów" ? - przeciez widać :)

    >+ O co tu chodzi? Druk VAT-R to wybór zwolnienia z VAT.

    No to przepraszam, bo nie pamiętam który jest który (jakim
    się wybiera niezwolnienie z VAT !).
    Natomiast jeśli chodzi o opłatę "za wpisanie w VAT" - to pisałem
    poważnie, płaci się w UM (a nie US). Pewnie z racji przepisów
    przychód nalezy się gminie, a nie państwu :)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 6. Data: 2002-06-21 18:45:35
    Od: "Tomek" <o...@y...com>

    Opłata 152,-zł to opłata skarbowa, stanowiąca dochód samorządu lokalnego.
    Właściwym organem jest urząd miasta, na którego terenie ma siedzibę urząd
    skarbowy właściwy dla danego podatnika (czyli - niekoniecznie urząd miejsca
    zamieszkania tego podatnika). Opłatę można wpłacać w kasie urzędu lub na
    jego konto bankowe.

    PS. VAT-R jest jednak oświadczeniem o wyborze opodatkowania podatkiem VAT, a
    nie o wyborze zwolnienia z VAT :-)

    Tomek

  • 7. Data: 2002-06-21 20:34:51
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 21 Jun 2002, Tomek wrote:
    [...]
    >+ PS. VAT-R jest jednak oświadczeniem o wyborze opodatkowania podatkiem VAT,
    >+ a nie o wyborze zwolnienia z VAT :-)

    Patrzcie Państwo, dobrze mi się zdawało :) ! Thx za objasnienie.

    Pozdrowienia, Gotfryd