  • Data: 2008-09-22 13:46:34
    Temat: Re: W sprawie cyfry plus
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gb874v$l6b$1@news.onet.pl...
    >W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 22 wrzesień 2008 14:46
    > (autor Cavallino
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <gb842g$cml$1@news.onet.pl>):

    > Po pierwsze primo: nielegalnie
    > Po drugie primo: z duuuuużym opóźnieniem

    Z dużym opóźnieniem w stosunku do emule to są filmy w kinach.
    A cyfrowe telewizje premium mają tą samą ofertę co kina rok później, inne
    kanały (czyli większość tych na CP) kilka lat później.

    > Całej masy seriali nie ma, całej masy programów typu Pogromcy Mitów nie
    > ma.

    No tragedia normalnie. ;-)
    A jakich seriali to nie ma w powietrzu?

    >Kanałów ze sportem to ja nawet w kablówce nie miałem zaprogramowanych, bo
    >sport to nuda ekstremalna. Nie rozumiem jak można patrzeć na to... Sport
    >jest dla tych, co lubią hałas. W radio słuchają łomotu techno, a w tv
    >oglądają wrzaski i gwizdy.

    Żeby coś oglądać to trzeba to rozumieć, tu faktycznie nie wszyscy są w
    stanie sprostać.
    Zawsze oczywiście pozostają im Kiepscy na Polsacie 2. ;-)

    > Chyba że oleję całkiem, ale trochę mi brak Polsatu 2, a z powietrza mam
    > tylko TVP1/TVP2/TVP3/Polsat/TVN.

    No dochodzi do tego jeszcze dvb-t, ale faktycznie jest tego niewiele więcej.
    Ale i tak wystarcza, jeśli weźmie się sport z Cyfry.