  • Data: 2008-09-23 08:25:19
    Temat: Re: W sprawie cyfry plus
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 22 wrzesień 2008 16:08
    (autor Cavallino
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gb88sr$rv9$1@news.onet.pl>):

    > W polskich często są dużo później niż w miarę porządny screener na emule.

    No i co, będę oglądał trzęsące się coś z dźwiękiem z puszki i w dodatku po
    amerykańsku, bo serwisy z napisami zdechły? Dziękuję za taką przyjemność.

    > Przez 3 lata opóźnienia nawet te kilkanaście dni nie jest problemem.

    Skup się.... To nie chodzi o opóźnienia w wydawaniu względem produkcji.
    Jak przychodzę po robocie, to se chcę siąść i odpocząć, a nie siedzieć przed
    kompem i szukać czegoś, co może bym se chciał zobaczyć za kilkanaście dni.
    Po to jest telewizja, żebym se zrobił kanapkę, położył dupę na kanapę i
    spokojnie sobie pooglądał coś dla relaksu....

    Zresztą -- oferta Pani Puszczalskiej jest bardzo prymitywna w porównaniu z
    ofertą telewizyjną. W telewizji mam programy różnej maści, seriale różnej
    maści, a na Bękarcie to co ja znajdę? żenuła.

    > Może u Ciebie.
    > Nie każdy tak ma.

    To fakt, większość nie ma nawet tego, a jak mają, to i tak im zabiorą za
    parę lat jak wprowadzą obowiązkową cyfrę.

    --
    Tristan