    From: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zawieszenie działalności
    Date: Sun, 27 Apr 2003 09:24:19 +0200

    Użytkownik "GreG" <g...@n...wp.pl> napisał
    > Caly post wyjasnia krok po kroku jak "zawiesic dzialalnosc, po czym
    > takie strachy na lachy.

    Re: Spokojnie i po kolei.
    1) Czy istnieje akt prawny określający pojęcie "zawieszenia DG" przy
    opodatkowaniu na zasadach ogólnych ?
    Jeśli tak - dalszych pytań nie ma, ale chętnie ów akt prawny przeczytam.
    Jeśli takowy nie istnieje, to możemy DG albo prowadzić, albo nie. Czyli albo
    DG istnieje, albo nie istnieje.
    2) Jeśli pozostawiamy bez zmian wpisy w rejestrach DG, urzędzie
    statystycznym itp - to dla mnie DG istnieje (chyba, że ktoś przekona mnie,
    że nie istnieje - ale potrzebne będą argumenty zwane logicznymi).
    3) Jeśli zatem DG istnieje, to być może istnieje przepis pozwalający na
    wyrejestrowanie z ZUS-u, ale ja takiego przepisu nie znam (chętnie o nim
    dowiem się).
    4) Nurtuje mnie pytanie : co osoby zawieszające działalność wpisują w
    stosownym druku ZUS (jaki numer kodowy przyczyny wyrejestrowania).

    A że "post wyjaśnia krok po kroku jak ..." - nie wiedziałem.
    Andrzej