  • Data: 2008-10-18 07:39:35
    Temat: Re: aparat fotograficzny a obiektyw a srodek trwaly
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 17 Oct 2008, Anax WRC wrote:

    > hej, mam pytanko dotyczace zestawu tj czy kupujac aparat moge osobno wrzucic
    > w koszty samo body i sam obiektyw? czy moze jest tak jak w przypadku
    > komputera ze powinno to byc traktowane jako zestaw.

    A umiesz tego używać inaczej?
    IMHO trzeba traktować jest zestaw komputer-drukarka: mamy kilka kompów
    i drukarka nie jest "częścią jednego", to można osobno...

    > czesto jest ich wiecej niz 1). Wtedy ominalbym obowiazek wrzucenia zestawu
    > w srodki trwale (kazdy z elementow kosztowalby poniizej 3500 netto).

    No, wrzucenie w ewidencję wyposażenia jakichś zalet nie ma, w czym
    Ci wrzucenie w EST przeszkadza? (*nie* mam na myśli "zwykłej amortyzacji",
    mam na myśli *wyłącznie* "wrzucenie" - bo o tym piszesz!)

    > A moze
    > majac mozliwosc jednorazowej amortyzacji nie warto tak kombinowac?

    Masz na myśli "do limitu 50 kE"?

    pzdr, Gotfryd