  • Data: 2008-10-18 08:15:31
    Temat: Re: aparat fotograficzny a obiektyw a srodek trwaly
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A umiesz tego używać inaczej?
    > IMHO trzeba traktować jest zestaw komputer-drukarka: mamy kilka kompów
    > i drukarka nie jest "częścią jednego", to można osobno...

    cyzli musialbym miec kilka aparatow i kilka obiektywow, wtedy moglbym je
    traktowac zamiennie i traktowac jako osobne elementy tak?

    > No, wrzucenie w ewidencję wyposażenia jakichś zalet nie ma, w czym
    > Ci wrzucenie w EST przeszkadza? (*nie* mam na myśli "zwykłej amortyzacji",
    > mam na myśli *wyłącznie* "wrzucenie" - bo o tym piszesz!)

    jakos to powazniej brzmi od ewidencji wyposazenia:)

    > Masz na myśli "do limitu 50 kE"?

    dokladnie o to mi chodzi. W tym wypadku chyba nie ma znaczenia czy zestaw
    jest wrzucony do amortyzacji czy do EŚT zgadza sie?

    > pzdr, Gotfryd

    pzdr
    ANax