  • 21. Data: 2014-05-09 01:33:05
    Temat: Re: darowizna srodka trwalego (samochod)
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>

    > [...]
    > [...]
    >
    > Jeszcze raz, tak jak napisał Pete: to nie ma nic wspólnego z amortyzacją!
    > Napisałem "przypomina amortyzację".

    > Nic.

    > Proporcjonalny do tych 5 lat, nie do amortyzacji.
    > Mechanizm podobny, ale nie ma związaku z amortyzacją dla dochodowego.
    > Tu:
    > http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,3,32,32,670,55
    512,20140401,art-90-95-odliczanie-czesciowe-podatku-
    oraz-korekta-podatku.html

    > pzdr, Gotfryd

    o rzesz... teraz wszystko jasne - dzięki przedmówcom ;)

    a tak na marginesie, czy jest gdzieś w europie drugi taki kraj, z tak
    skomplikowanymi, zawiłymi i niejednoznacznymi przepisami podatkowymi,
    jak w tym nad wisłą ?

  • 22. Data: 2014-05-09 07:54:01
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 09 May 2014 01:33:05 +0200, news napisał(a):

    > a tak na marginesie, czy jest gdzieś w europie drugi taki kraj, z tak
    > skomplikowanymi, zawiłymi i niejednoznacznymi przepisami podatkowymi,
    > jak w tym nad wisłą ?

    Ja osobiście się nie znam. Ale ci co wiedzą mówią, ze jeszcze długo nikt
    nie przebije Francji.

  • 23. Data: 2014-05-09 09:50:34
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-05-09 07:54, jureq pisze:

    > Ja osobiście się nie znam. Ale ci co wiedzą mówią, ze jeszcze długo nikt
    > nie przebije Francji.

    Włochy podobno też.

    --
    Pete

  • 24. Data: 2014-05-09 14:12:10
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 9 May 2014, Pete wrote:

    > Włochy podobno też.

    Ciekawe, jak bardzo jest to powiązane z bardzo restrykcyjnymi przepisami
    egzekucyjnymi (za niewzięcie paragonu przy zakupie można dostać mandat,
    coś co w Polsce wydaje się być rzeczą dziwną), które z kolei są coraz
    bardziej gmatwane przez fakt, że o ile pamiętam, to w "ściągalności"
    Włochy są tak bardziej w ogonie listy.
    "Im bardziej skomplikowane prawo tym gorzej działa"?
    (chyba tak, samochodów też to dotyczy ;))

    pzdr, Gotfryd