    From: a...@p...onet.pl (Arjos)
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: delegacja a KPiR
    Date: Mon, 22 Apr 2002 19:18:06 +0000 (UTC)

    Dn 22 kwi 2002, przeczytalem na grupie pl.soc.prawo.podatki:

    >Witaj ponownie :-)))
    >no i mam juz nastepne pytanie, moze jesli ktos z Was bedzie mial czas i
    >ochote - to
    >mi pomoze, o co bardzo prosze :-)))
    >Przegladnelam archiwum grypy, ale nie znalazlam konkretnych informacji
    >na ten temat .
    >Otoz:
    >bylam w sprawach sluzbowych w Warszawie... jak to wszystko wpisuje w
    >KPiR? 1- bilety kolejowe? normalnie w kolumne 14? i czy tez tak jak
    >wszystko do tej pory w ewidencje zakupów VAT?
    >2-nocleg? pytania jak wyzej
> [...]

    1. Tak
    2. Fakturę w kwocie brutto
    3.Jesli jestes osoba prow. DG - tylko rachunki, zadnych diet
    4. Jak pkt.2 wpisujesz kwote brutto - w ewidencji VAT jest rubryka "zakupy
    ze stawka 0 ,zwolnione i od których odliczenie nie przysluguje"

    --
    Na poczatku byl chaos,
    a potem entropia wciaz rosla...