    From: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: dług wobec skarbupaństwa-ważne
    Date: Tue, 9 Sep 2003 13:16:26 +0200

    Użytkownik "kermeet" <v...@p...DOT.onet.DOT.pl> napisał w wiadomości
    news:Xns93F184E206D94vrpluspocztaDOTonetD@127.0.0.1.
    ..
    > "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> wrote in

    > Oki, a jak tego spadku nie wystarczy na pokrycie długów? I zaznaczam, że
    > chodzi mi o długi względem państwa (głównie urząd skarbowy).
    >
    > Może inaczej: Czy jest taka możliwość, że dzieci moga spłacać długi ojca
    > względem państwa? Czy możnasię pred ty zabezpieczyć (np. odrzucając
    > spadek)?

    No przeciez koledzy pisali, ale powtorze.

    Mozna odrzucic, wtedy spadek dzieli sie tak, jakby odrzucajacy ine dozyl
    otwarciaspadku
    (iec jeslima dzieci tto i one dla spokoju musza odrzucic) - i wtedy nie ma
    spadku i jest spokoj, spadkobierca jest
    skarb panstwa i niech od sam siebie zaspokaja.

    Mozna przyjac z dobrodziejstwem inwentarza - dzieci maja spokoj, rozliczamy
    sie z wierzycielami
    i jak braknie - to nie ma,
    jak zostanie - to placimy podatek od tego co zostanie i mamy.

    Boguslaw