  • Data: 2008-03-08 20:53:53
    Temat: Re: działalność - usługi informatyczne
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 08 marzec 2008 21:04
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0803082058300.3868@athlon64>):

    > E, no, chwila moment.
    > Czyli ty najwyraźniej piszesz nie o *zmianie wpisu* (odpłatnej) lecz
    > o *darmowej* *AKTUALIZACJI* tego wpisu, która polegała na dopisaniu
    > numerków PKD do *już istniejącego wpisu*!

    Ani jedno ani drugie. Piszę o darmowym dokonaniu wpisu :D. Wcześniej miałem
    s.c. rejestrowaną jeszcze w 2000 roku i wtedy PKD nie było wcale. Potem
    s.c. się rozwiązała i w lipcu 2007 zarejestrowałem DG OF.

    > Wtedy to ja też (ze skąpstwa :>) pracowicie przepisałem pół strony,
    > literując każdą pozycję z osobna :>
    > Dopiero kiedy później zmieniałem wpis, to sobie "poupraszczałem".

    A co ma skąpstwo do pisania?

    > Wtedy to mieli młyn :)

    Młyn? 3 razy jeździłem, bo jedyna baba, co się tym zajmowała, była gdzieśtam
    na urlopie :D

    > Phm... 2005 to chyba jeszcze filia GUS w Gliwicach istniała?

    Tak :D Oddawałem na zamknięciu :D Miesiąc chyba potem zlikwidowali.

    > I o tym zdaje się napisałem: "wiodącą" TRZEBA podać dokładnie, ale tam
    > masz JEDNĄ pozycję (i max. dwa "uboczne" czy jak im tam)!

    BTW: Co mi grozi za to, że wiodącej nie wykonuję wcale ? :D

    Że nie mam klientów na to? :-P

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@k...com.pl k...@g...com