  • Data: 2008-03-08 20:04:28
    Temat: Re: działalność - usługi informatyczne
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 8 Mar 2008, Tristan wrote:

    > 2005.

    E, no, chwila moment.
    Czyli ty najwyraźniej piszesz nie o *zmianie wpisu* (odpłatnej) lecz
    o *darmowej* *AKTUALIZACJI* tego wpisu, która polegała na dopisaniu
    numerków PKD do *już istniejącego wpisu*!
    Wtedy to ja też (ze skąpstwa :>) pracowicie przepisałem pół strony,
    literując każdą pozycję z osobna :>
    Dopiero kiedy później zmieniałem wpis, to sobie "poupraszczałem".

    > Choć może nieprecyzyjnie się wyraziłem. W UG sami nie wiedzieli co i
    > jak, więc przyjęli pół na pół...

    Wtedy to mieli młyn :)

    > Opierdol zaś zebrałem potem w Regonie, że każda pozycja miała być dokładnie.

    Phm... 2005 to chyba jeszcze filia GUS w Gliwicach istniała?
    Później to posyłałem pismem i nikt mi nie próbował dawać do wiwatu ;)

    > Jakoś wykłóciłem, że tak mi UG zarejestrował. Ale już jako wiodącą kazali
    > mi wylosować jakąś dokładnie określoną.

    I o tym zdaje się napisałem: "wiodącą" TRZEBA podać dokładnie, ale tam
    masz JEDNĄ pozycję (i max. dwa "uboczne" czy jak im tam)!

    > Nie cholery nie pasuje, bo kawałka programu nie napisałem na zlecenie, za to
    > robię głównie serwis, sieci i adminkę.

    To popełniasz wykroczenie z przepisów o statystyce publicznej jak mniemam :P

    ROTFL :)

    pzdr, Gotfryd