  • 1. Data: 2012-03-11 11:03:12
    Temat: e-pit
    Od: "jhru" <j...@g...pl>

    mam takie pytanie:

    Chciałem rozliczenie /pit 37/ wysłać do urzędu skarbowego prze Internet -
    zgodnie z zachętami fiskusa by rozliczać się za pomocą Internetu.

    Ale mój znajomy "wylał mi na głowę kubeł zimnej wody" i powiedział ,że
    najpierw do urzędu skarbowego muszę zanieść stosowny druk powiadamiający ,że
    wyślę im "pit elektroniczny"

    Skoro to miało być tak to chyba jakaś paranoja - więc czy muszę najpierw im
    zanieść zawiadomienie ,że będę się rozliczał elektronicznie ewentualnie czy
    jest jakiś przepis to wyjaśniający ?

    za jasną odpowiedź z góry dziękuję

    jhr

  • 2. Data: 2012-03-11 11:15:40
    Temat: Re: e-pit
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    jhru w <news:jji0ph$a9t$1@inews.gazeta.pl>:

> [...]
    > zanieść zawiadomienie ,że będę się rozliczał elektronicznie ewentualnie czy

    Dlaczego pytasz tutaj o przepis, a nie *znajomego*?

    --
    Tomasz Nycz

  • 3. Data: 2012-03-11 11:27:15
    Od: "jhru" <j...@g...pl>

    .
> [...]

    bo myślałem ,że na tej grupie są ludzie ,którzy potrafią odpowiedzieć na
    proste pytanie ,ale skoro nie to trudno

    Dodam ,że gdy nie wiem to nie odpowiadam - bo z twojej odpowiedzi wnioskuję
    ,że nie wiesz więc oszczędzaj miejsce i nie zajmuj czasu takimi
    odpowiedziami.

    jhr

  • 4. Data: 2012-03-11 11:35:26
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    jhru w <news:jji26k$7qv$1@inews.gazeta.pl>:

> [...]
    .

    > bo myślałem ,że na tej grupie są ludzie ,którzy potrafią odpowiedzieć na

    Odpowiedź uzyskałeś: *zapytaj znajomego o przepisy, skoro znajomy twierdzi,*
    *że potrzebne jest zgłoszenie zamiaru...*

    > Dodam ,że gdy nie wiem to nie odpowiadam - bo z twojej odpowiedzi wnioskuję
    > ,że nie wiesz więc oszczędzaj miejsce i nie zajmuj czasu takimi
    > odpowiedziami.

    Ja wiem, że trudno szukać przepisu, którego nie ma. Nie zajmuj czasu
    pytaniami...

    --
    Tomasz Nycz

  • 5. Data: 2012-03-11 11:39:20
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-03-11, jhru <j...@g...pl> wrote:

    [...]

    > Ale mój znajomy "wylał mi na głowę kubeł zimnej wody" i powiedział ,że
    > najpierw do urzędu skarbowego muszę zanieść stosowny druk powiadamiający ,że
    > wyślę im "pit elektroniczny"

    Nie musisz.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2012-03-11 11:46:16
    Od: "jhru" <j...@g...pl>

    > On 2012-03-11, jhru <j...@g...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nie musisz.

    dziękuję za prosta i jasną odpowiedźć

    jhr

  • 7. Data: 2012-03-11 11:51:10
    Od: "jhru" <j...@g...pl>

    .

> [...]
    > *że potrzebne jest zgłoszenie zamiaru...*

    > Ja wiem, że trudno szukać przepisu, którego nie ma. Nie zajmuj czasu

    Czytanie ze zrozumieniem to sztuka - ja nigdzie nie napisalemm ,że "znajomy
    twierdzi ,że jest przepis " to ja zapytalem czy jest przepis bo może wiedza
    "znajomego" pochodzi z lat ubiegłych gdy takie dokumenty trzeba było
    najpierw zanieść do urzędu skarbowego

    jhr

  • 8. Data: 2012-03-11 12:11:33
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Wojciech Bancer wrote:

    > Nie musisz.

    Przy wspólnym rozliczeniu też nie?

  • 9. Data: 2012-03-11 12:12:50
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    jhru w <news:jji3je$22l$1@inews.gazeta.pl>:

> [...]
    [...]

    > Czytanie ze zrozumieniem to sztuka - ja nigdzie nie napisalemm ,że "znajomy

    Tak, oczywiście, że nie napisałeś -- pozwolisz, że zacytuję:

    <q>
    znajomy "wylał mi na głowę kubeł zimnej wody" i powiedział ,że
    najpierw do urzędu skarbowego muszę zanieść stosowny druk
    </q>

    Oczywistym jest, że "kwity" do US składa się nie na podstawie przepisów,
    tylko plotek usłyszanych na targu/w maglu/u fryzjera...

    --
    Tomasz Nycz

  • 10. Data: 2012-03-11 12:15:26
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    jhru w <news:jji3a9$l6m$1@inews.gazeta.pl>:

    > Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    > dziękuję za prosta i jasną odpowiedźć

    Masz słowa znajomego przeciw słowom nieznajomego...

    --
    Tomasz Nycz