    From: "Lesio5" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: faktura - czy sprzedawca ma obowiazek wystawi??
    Date: Thu, 2 Sep 2004 10:39:08 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@cmg46.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    news:ch6kba$1k2r$1@news2.ipartners.pl...
    > Użytkownik "Lesio5" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > wiem,
    > pan

    > Program ;-)? Zawsze mozna wystawic fakture recznie.

    Mozna. Mowa jednak o przypadku kiedy sprzedawca odmawia wystawienia faktury
    tlumaczac sie uwarunkowaniami technicznymi. Wizyta z US powinna zmienic jego
    'uwarunkowania' i sposób interpretacji przepisów.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, jeątě nikdy nebylo, aby jaksi