    From: "Jano" <m...@h...gula>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: faktura - czy sprzedawca ma obowiazek wystawi??
    Date: Thu, 2 Sep 2004 13:25:46 +0200
    Sender: k...@o...pl@81.15.198.138

    Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:ch4o0c$8t4$1@phone.provider.pl...

    > O tak, ja mam taki sklep komputerowy, w którym pan pyta, czy paragon,
    > czy faktura. Ja mówię, że paragon, bu kupuję dla znajomej, więc nie
    wiem,
    > czy ona potrzebuje faktury, najwyżej w ciągu 7 dni sobie przyjdzie. A
    pan
    > mi na to, że nie ma po co przychodzić, bo faktury nie dadzą. Dlaczego?
    > Bo 'program nie pozwala'.

    Przerabiałem to na stacji shella. Jak nie powiesz przed skasowaniem to
    program juz potem nie pozwoli wydrukowac faktury.
    Co nie oznacza że nie wydadzą (bardzo niechętnie) faktury.
    Trzeba tylko kierownika postawić do pionu.

    Na innych stacjach ide z paragonem za kilka dni i nie ma problemu. Dają
    nawet na wiecej