    From: t <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: faktura z nazwą skróconą
    Date: Sat, 28 Jan 2006 13:28:04 +0100

    Radek wrote:
    > Dodam tylko, ze nie wpisywalem imienia i nazwiska na FV poniewaz po
    > zapoznaniu sie z rozporzadzeniem MF z dnia 27 kwietnia 2004 r. w
    > sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, zaliczkowego zwrotu
    > podatku, zasad wystawiania faktur... uznalem ze nie jest to wymagane.
    >
    > W rozporzadzeniu tym pisze, ze FV powinna zawierac m.in.: "imiona i
    > nazwiska LUB nazwy bądź nazwy skrócone sprzedawcy i nabywcy oraz ich
    > adresy"

    Pewnie niedlugo znawcy sie wypowiedza, ale ja dodam od siebie ze
    (prawie) zawsze lepiej wpisac wiecej niz mniej - tusz czy toner sa
    tansze niz mandat :)

    Faktura ma wymagany pewien zestaw danych, a co ponadto to Twoja sprawa.
    Wiec jezeli masz jakies watpliwosci to piszesz wiecej niz trzeba i masz
    zabezpieczenie w razie jak sie urzedas przyczepi, a jezlei sie nie
    przyczepi to dodatek nie ma znaczenia dla nikogo i tez jest ok.