  • Data: 2007-11-02 14:18:23
    Temat: Re: jak wprowadzić prywatny towar do firmy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 2 Nov 2007, MarekZ wrote:

    > teoretyczną mozliwość sprzedaży na fakturę VAT, podczas gdy regułą jest
    > sprzedaż bez niej. Tak, wiem że to niezgodne z wieloma rzeczami. :-))

    No to teraz się zgadza :)
    Tylko pilnuj żeby ABW Cię nie dopadło :P

    > Oczywiście że się nie nadaje. Ale bez importu z poza obszaru celnego Unii
    > już się chyba nadaje! Przeciez twórca wątku nic nie pisał, że te jakieś
    > "rzeczy" sa poza naszym obszarem celnym.

    Wtedy to tym bardziej komplikacja nieco bez sensu, bo "tam" trzeba
    zapłacić VAT :)

    > OK, czyli co. Ta moja biedna kontrola tak mnie polubiła? Bo przeoczyć się
    > tych operacji jej nie udało! :-)

    Przekonujący jesteś, widać na kontrolerów starczyło :)

    > Poddaję się. :-) Na pewno masz rację. :-) Ale znowu praktycznie: kupiłem
    > pewna rzecz, pod pewną nazwą. Sprzedałem jako dwie inne rzeczy pod dwiema
    > innymi nazwami.

    Ewidentnie "produkcja". Jakby to absurdalnie nie brzmiało, i choć
    powoduje to opory niektórych grupowiczów, twardo trzymam się tej
    tezy :)
    Czy zrobienie z JEDNEGO pręta metalowego "100mb w krążku" powiedzmy
    200 szt wieszaków jest "produkcją"?
    Jest?
    No to o co chodzi, jak ktoś inne materiały rozdrabnia na mniejsze
    kawałki? ;)

    > I tego właśnie usiłowali mi się czepiać, choć nieskutecznie.

    :)

    pzdr, Gotfryd