  • 91. Data: 2009-02-14 16:19:59
    Temat: Re: mala ksiegowosc RP
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 10 luty 2009 16:41
    (autor ąćęłńóśźż
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gms77g$5a6$1@news.wp.pl>):

    A jeszcze, jak wygenerować zestawienie operacji wg kont? Szukam i kurde nie
    widzę.

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2

  • 92. Data: 2009-02-14 16:38:35
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-02-14, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    [...]

    > Nic nie zmieniałem. Nie używam Wisty.

    [...]

    Nie obraź się, ale piszę o ogóle narzekający, a nie o Tobie.
    Dla Ciebie trzeba byłoby wstawić osobną kategorię i umieścić w Sevres
    jako wzorzec Praw Murphyego. :)

    [...]

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 93. Data: 2009-02-14 17:01:39
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    > Ale jaki masz sprzęt? Ja podałem jaki ja mam.

    poszukaj na google opisu acer extensa 7620

    P.

  • 94. Data: 2009-02-14 17:07:09
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 14 luty 2009 18:01
    (autor Kotlet mielony
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gn6tdv$4gb$1@inews.gazeta.pl>):

    > poszukaj na google opisu acer extensa 7620

    Czyli faktycznie wychodzi, że Wiśta to gra. Bo pamięć masz mniejszą, procek
    słabszy, a jedynie grafikę jakieś Ati a nie intel biurowy jak ja.

    Pytanie za 1000 punktów: po wuj do pracy biurowej superkarta oraz czemu MS
    ma w wylocie z jelit posiadaczy sprzętu biurowego? Czyżby w ramach hasła:
    Windows do grów, lajnyks na biurka?

  • 95. Data: 2009-02-14 22:13:02
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Tristan pisze:
    > No tak wygląda:
    > http://www.rzeczpospolita.pl/mala_ks/kp.html
    > ale wychodzi na to, że 2004 ostatnia wersja była. Ale może zmian w
    > przepisach nie było, to wystarczy?
    Od kilku lat Kadry i Płace są włączone do Małej Księgowości RP...

  • 96. Data: 2009-02-14 22:15:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 14 Feb 2009, Wojciech Bancer wrote:

    > Podmień "Vista" na "XP" a "XP" na "98" i przejrzyj sobie archiwa grup.
    > Wtedy XP był tym złym.

    Bo i tak jest. Znaczy było i jest :)
    Nadaje się doskonale do użytku na większości *dzisiejszych* kompów.
    Dopóki nie ma problemu z limitem 2 GB RAMu jest doskonałym systemem
    na wszelakie Qxxxx i inne DualCore.
    I *oczywiście*, w momencie kiedy 32GB RAM będzie niezbędne (ze względu
    na zastosowania) XP stanie się "niewłaściwym systemem".
    To czy Vista będzie "właściwym" pozostawię bez komentarza, acz IMVHO
    niekoniecznie.
    Objaśniam: wtopiłem nie wiadomo po co kupując Windows ME :>
    Z Win 98 jest jakiś pożytek do dziś. ME... no cóż.
    Tak sobie myślę że po wejściu "7" wyjdzie, że Viśta to taki ME właśnie.
    Jedna cecha już pasuje w 100% - podobnie jak ME ma porąbane
    z partycjonowaniem, ME zakłada "specyficzne" partycje zaś Viśta
    (a ściślej jej instalator) nie umie sobie poradzić z harddyskiem
    na którym nagrana jest błędna tablica partycji - np. pozostała
    po jakimś RAIDzie :> (podobnoż w ogóle dysku "nie widzi").
    CHIP 02/2009 strona 144 jakby co.

    pzdr, Gotfryd

  • 97. Data: 2009-02-15 07:10:31
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 14 luty 2009 23:13
    (autor Radek Wroclawski
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <499741f0$1@news.home.net.pl>):

    > Od kilku lat Kadry i Płace są włączone do Małej Księgowości RP...

    I nawet producent o tym nie wie? Hm.... A jakim kodem się je aktywuje?

  • 98. Data: 2009-02-15 09:02:55
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Tristan pisze:
    > I nawet producent o tym nie wie? Hm.... A jakim kodem się je aktywuje?
    żadnym, kiedyś były to oddzielne programy, a obecnie dawne kadry i płace
    funkcjonują w małej księgowości pod menu płace

  • 99. Data: 2009-02-15 10:22:59
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 15 luty 2009 10:02
    (autor Radek Wroclawski
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <4997da41$1@news.home.net.pl>):

    > żadnym, kiedyś były to oddzielne programy, a obecnie dawne kadry i płace
    > funkcjonują w małej księgowości pod menu płace

    Niemożliwe, bo dawne kadry i płace to był produkt innej firmy. A poza tym,
    menu płace w MK RP jest dość prymitywne i ma tylko podstawowe możliwości.
    Możliwe, że tamten też miał prymitywne możliwości, nie twierdzę, że nie.

  • 100. Data: 2009-02-15 10:50:13
    Od: "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com>

    > XP niósł sporą zmianę jakości w stosunku do 98, ale Wiśta nie niesie
    > przecie
    > nic.

    Gdzie ta spora funkcjonalność XP w porównaniu do 98 ?
    Mam 98 świerzo w pamieci bo przesiadłem się na XP
    dopiero kilka miesiecy temu.

    Obsluga pamięci RAM jest zasadniczon nieistotna w poważnych
    zastosowaniach graficznych gdyż praca na plikach ważących
    ponad 1GB i tak wymaga ciągłego swapowania ... nie ma różnicy
    w tym ile masz pamięci. KOMPLETNIE ŻADNEJ RÓŻNICY.

    Możliwość używania dużych plików ... w 98SE malutki
    programik pozwalał to obejść (dzielenie pliku w locie
    na kilka mniejszych, bezobslugowe).

    Więcej udogodnień nie widzę.

    W 98SE sieć LAN działał duuuużo lepiej (szybciej i bez
    problemów) poza tym można było udostępniać foldery
    z indywidualnie ustawionymi hasłami w XP to NIEMOŻLIWE
    i NIE DA SIĘ TEGO ZROBIĆ W ŻADNEN SPOSÓB ... dlatgo
    w większości firm WSZYSCY udostępniają wszystko BEZ
    ZADNEGO hasła i zajebiście poprawil się bezpieczeństwo :-)

    Tomy M. www.ansibl.com