    From: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: płatnik - problem z przekazem
    Date: Tue, 17 Oct 2006 23:03:53 +0200

    Użytkownik "TJE" <n...@w...com> napisał w wiadomości
    news:eh3g07$5gh$1@news.onet.pl...
    > Mam problem z przekazem dokumentów do ZUS. W momencie wysyłania
    zestawów
    > program wyświetla że jest problem z połączeniem. Nie zawsze się tak
    > dzieje. Jest tak podczas wysyłania za przez wybranie opcji "wielu
    > płatników" czy jakoś tak. Połączenie z internetem jest przez modem i
    > TPSA. Według informatyków z ZUS winny jest IE ale sprawdziłem
    ustawienia
    > i wszystkie są według ich zaleceń i dalej nie działa. Czy ktoś już
    miał
    > taki problem?

    1. ntg -> pl.praca.dyskusje lepsza dla takich spraw
    2. przez modem? Jak jeszcze używałam to najpierw łączyłam się z
    internetem, a dopiero potem zaczynałam wysyłać dokumenty z płatnika
    3. z jakiego serweru sdwi korzystasz? Ja notuję problemy tak na początku
    miesiąca i w okolicach 15-tego. Imo jak zlikwidowali jeden serwer to nie
    do końca byli przygotowani na zwiększony ruch na innych -> szczególnie w
    okolicach 1-7 /częste zarejestrowania, wyrejestrowania/ i 15-go
    /wysyłanie deklaracji miesięcznych/. W tych dniach b. ciężko jest mi się
    połączyć /'czas operacji przekroczony'/.
    4. a może to wina tepsy? Czasami połączenie szwankowało /tak jakby
    serwer tepsy nieodpowiadał/. Jak podłączali nam neo to technicy
    stwierdzili że 'ponoć na isdnie są jakieś problemy z modemami'

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --