  • Data: 2015-11-27 10:45:00
    Temat: Re: podatek od supermarketow
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.11.2015 o 10:34, Bolko pisze:

    > Ale dlaczego?

    Bo mięso, zwłaszcza świni, może być zarażone różnymi niebezpiecznymi
    zarazkami. Nie chodzi o papier unijny, a o badanie, dla mojej pewności.
    To tak jak nie tykam grzybów niektórych, bo nie umiem sam patrząc
    rozpoznać czy kania czy może jednak sromotnik.

    Badania mięsa mają wg mnie duży sens, bo człowiek nie jest w stanie sam
    tego stwierdzić, jaką jakość ma to mięso