  • Data: 2006-09-07 05:59:32
    Temat: Re: podwójna faktura
    Od: Paszczak <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    posejdonn <rpp22@no_spam.o2.pl> wrote:
    > Bez urazy, ale troszkę pieprzenie z tą umową.
    > Sprzedawałem swgo czasu po kilka cystern paliwa Pb95 dziennie. Faktury były
    > na ponad 100 tyś zł każda. (Chyba niemała kwota?) I jeśli do każdej cysterny
    > miałbym pisać umowę... no to sorry :)))

    To już Twój wybór, że wolisz umowy ustne. To jest dobre, dopóki nie pojawią
    się problemy. W przypadku tych cystern powinna być najpierw umowa ogólna na
    dostawy, potem konkretne zamówienie i potwierdzenie odbioru. Oczywiście
    można każdy z tych dokumentów pominąć, można też jego treść umieścić pod
    fakturą lub na odwrocie faktury i podpisać.

    P.