  • 21. Data: 2006-03-10 13:06:49
    Temat: Re: ulga nternetowa a legalność oprogramowania
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    news:durt4o$mkl$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "gasper" <g...@p...comp> napisał w wiadomości

    > A nikt nie mówi, że musi być komputer.
    > Choćby ta wspomniana lodówka wystarczy.
    > Ja tylko zwracam uwagę, że odliczenie samej
    > opłaty -bez faktycznego użytkowania-
    > może rodzić problemy.
    > Ale trzeba umieć obronić sposób użytkowania.
    > Samo patrzenie na kabel chyba nie wystarczy.

    więc tak, mam kabel od tego internetu w domu a nie mam komputera więc aby
    uzytkować łącze internetowe rozciągnąłem kabel w łazience i żona na nim pranie
    wiesza ;)

  • 22. Data: 2006-03-10 13:47:05
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    gasper napisał(a):
    > Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > powtarzam, żeby użytkowac internet nie potrzeba kompa

    trzeba. tyle ze komputer niekoniecznie musi to być takie coś z
    klawiaturą i monitorem. komputerem także może być sterownik lodówki,
    pralki, system antywłamaniowy lub przystawka do telewizora. ale komputer
    musi być żeby internet był używany.

    p. m.

  • 23. Data: 2006-03-10 13:49:42
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

> [...]
    > monitorem. komputerem także może być sterownik lodówki, pralki, system
    > antywłamaniowy lub przystawka do telewizora. ale komputer musi być żeby

    trudno mi nazwać IPfon komputerem, albo router..

  • 24. Data: 2006-03-10 13:53:56
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > trudno mi nazwać IPfon komputerem, albo router..

    Ale IPFON używa stricte internetu. Łączy się tylko w taki sposób. Czy Ustawa
    precyzuje że "użytkowanie internetu" to przeglądanie stron www?

  • 25. Data: 2006-03-10 13:56:49
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 3/10/2006 2:53 PM, Użytkownik Robert J. napisał:

    > Ale IPFON używa stricte internetu. Łączy się tylko w taki sposób. Czy Ustawa
    > precyzuje że "użytkowanie internetu" to przeglądanie stron www?

    LOL!

    --
    gefragt

  • 26. Data: 2006-03-10 13:57:55
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Robert J." <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ale IPFON używa stricte internetu. Łączy się tylko w taki sposób. Czy Ustawa
    > precyzuje że "użytkowanie internetu" to przeglądanie stron www?

    ja tylko twierdze, ze nie potrzeba mieć komputera , to "mvoicem" nazywa
    komputerem przedmioty, które nim nie sa

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2006-03-10 14:01:44
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <g...@p...comp> napisal(a):

    > ja tylko twierdze, ze nie potrzeba mieć komputera , to "mvoicem" nazywa
    > komputerem przedmioty, które nim nie sa

    komputer m IV, D. -a, Ms. ~erze; lm M. -y
    .urządzenie elektroniczne automatycznie przetwarzające informacje
    (dane) zapisane cyfrowo, służące do szybkiego wykonywania obliczeń,
    przechowywania, porządkowania i wyszukiwania danych oraz sterowania
    pracą innych urządzeń.

    Wg tej definicji to i zegar czasowy w mikrofalówce jest komputerem. :)
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 28. Data: 2006-03-10 14:04:50
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    gasper napisał(a):
    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    >>
    > trudno mi nazwać IPfon komputerem, albo router..

    no przepraszam, a jak to nazwać?. ma procesor, ma płytę główną, ma
    kartę(y) sieciową, ma oprogramowanie, ma nawet serwer www.

    czy dlatego trudno ci go nazwać komputerem że mały, czy dlatego że nie
    ma monitora/klawiatury?

    p. m.

  • 29. Data: 2006-03-10 14:18:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 10 Mar 2006, gasper wrote:

    > Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > powtarzam, żeby użytkowac internet nie potrzeba kompa

    Zależy od definicji "kompa".
    Procesor + RAM ?
    Bo ja kompów to mam od metra: w fotoaparatach dwa, w licznikach
    do roweru też, w zegarkach tylko stacjonarnych...
    ;)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 30. Data: 2006-03-10 14:34:50
    Od: "gasper" <g...@p...comp>