  • 41. Data: 2006-03-11 22:18:22
    Temat: Re: ulga nternetowa a legalność oprogramowania
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    gasper wrote:

    > Użytkownik "Robert J." <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ja tylko twierdze, ze nie potrzeba mieć komputera , to "mvoicem" nazywa
    > komputerem przedmioty, które nim nie sa

    Owszem, są.

  • 42. Data: 2006-03-12 15:56:39
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    piorbo wrote:
    > nie ma dokumentu wezwania, była tylko grzeczna rozmowa telefoniczna,
    > o dostarczenie dokumentów na posiadanie legalnego systemu operacylnego

    A nie macie przypadkiem jakichś dowcipnych znajomych posiadających
    telefon?

    -------------------+
    -------------------+

  • 43. Data: 2006-03-12 16:13:53
    Temat: Re: ulga nternetowa a legalno?a oprogramowania
    Od: "piorbo" <p...@t...net.pl>

    A nie macie przypadkiem jakichś dowcipnych znajomych posiadających
    telefon?

    nie, nie, rozmowa była przyjemna ale oficjalna

  • 44. Data: 2006-03-13 06:30:12
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

    Użytkownik "piorbo" <p...@t...net.pl> napisał w wiadomości

    > nie ma dokumentu wezwania, była tylko grzeczna rozmowa telefoniczna,
    > o dostarczenie dokumentów na posiadanie legalnego systemu operacylnego

    No to podaj im adres strony z dystrybucją linux-a i już.
    A co to jest GNU lub GPL niech się sami martwią ;)

  • 45. Data: 2006-03-13 07:58:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 12 Mar 2006, piorbo wrote:
    [...Do Pawła...]

    > nie, nie, rozmowa była przyjemna ale oficjalna

    No toż Paweł pyta czy znajomi oficjalnie dzwonili ;)
    Oddzwaniałeś do US wg numeru z książki telefonicznej (tj sprawdzoneego
    w tej książce) albo informacji uzyskanej w informacji US (a nie na telefon
    podany TYLKO przez dzwoniącego) ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 46. Data: 2006-03-13 14:20:35
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

    > Chciałbym zoabczyć skan tego dokumentu, bo ktoś tu sobie równa wali w
    > druta, albo US, albo kolega. Bardziej stawiam na kolegę.

    Nie był bym tego taki pewny. Swego czasu dość głośna była sprawa
    zakwestionowania przez US legalności użytkowanego oprogramowania.Chodziło o
    programy z założenia darmowe. " Inszpektory " z US stwierdzili że do zastosowań
    komercyjnych nie wolno używać darmowego oprogramowania, a jeżeli już to należy
    płacić podatek od przychodu, jak w przypadku nieodpłatnego użyczenia. Jak to
    się zakończyło nie pamiętam, ale jak napisałem nie był bym pewien czy ktoś nie
    zastosował takiej samej wykładni. Bo można tu nawet przyjąć że jest to czyn
    nieuczciwej konkurencji.

  • 47. Data: 2006-03-13 16:34:13
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > " Inszpektory " z US stwierdzili że do zastosowań
    > komercyjnych nie wolno używać darmowego oprogramowania,

    Ale nie mówimy o zastosowaniu komercyjnym tylko o odliczeniu internetu od
    dochodu os. fizycznej :-)

  • 48. Data: 2006-03-13 16:36:03
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > powtarzam raz jescze: przypuszczam tylko że przynana ulga może być
    > wykorzystywana tylko z legalnie nabytm oprogramowaniem, zakupionym lub
    > bezpłatnym ale legalnym!!

    Mam legalnie nabytą bramkę VoIP i router. Niech spadają na drzewo :-).
    Używam internetu więc mogę go odliczyć.

  • 49. Data: 2006-03-13 17:05:06
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Robert J." wrote:

    > Ale nie mówimy o zastosowaniu komercyjnym tylko o odliczeniu internetu od
    > dochodu os. fizycznej :-)

    Po za tym skoro nie wolno to niech podadza podstawe prawna, ze nie
    wolno. Prosciutkie.

    ________________
    Gore, gore, gore!!! Horrory mniamusne, krwia ociakajace i oplywajace
    w bezsensownej sadystycznej nieraz przemocy. Dlaczego i co nas kreci
    w takich filmach, brutalnych, wrecz chorych? ... http://tiny.pl/md2f

  • 50. Data: 2006-03-13 17:05:46
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Robert J." wrote:

    > Mam legalnie nabytą bramkę VoIP i router. Niech spadają na drzewo :-).
    > Używam internetu więc mogę go odliczyć.

    Pewnie mas znielegalne oprogramowanie w tej bramce hrhrhr ;]