    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zwolenienie lakarskie a "generowanie kosztów"
    Date: 25 Sep 2007 20:41:22 GMT

    Gotfryd Smolik news w <news:Pine.WNT.4.64.0709252156270.3028@a64wrk>:

    > A jak wyglądałaby sprawa, jakby się okazało że ktoś bardzo chce się
    > przyczepić a osoba która była po części nie ma zgłoszonego statusu
    > "osoby współpracującej"?
    > Idzie mi o potencjalne ryzyko, że ZUS upomni się o ew. składki
    > zdrowotne od początku DG :] (albo zawarcia małżeństwa, jeśli
    > było później).

    od razu trzeba mówić, że pracownik sklepu z zamówionymi -- przed chorobą --
    częściami do samochodu przyjechał pod dom, wprowadził jednorazowy kod
    dostępu, który został mu podany przy składaniu zamówienia, wszedł do domu,
    ponownie wprowadził kod i poddał sie identyfikacji linii papilarnych
    (oczywiście te dobrowolnie udostępnił przy składaniu zamówienia) i został
    wpuszczony do komory przyjęć w której zostawił zamówiony towar i fakturę
    zań, następnie przeszedł do komory wyjściowej (identyfikacja jak wcześniej),
    i po dodatkowym badaniu oka został wypuszczony... Gdyby coś nie zadziałało i
    nie mógł wyjść, to w gotowości czekał umówiony uprzednio (przed chorobą)
    specjalista, który podjechałby pod dom, wprowadził jednorazowy kod
    dostępu...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]