  • 51. Data: 2014-11-10 12:30:41
    Temat: Re: Sprzedaż samochodu a podatek VAT.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-10 12:30, Pete pisze:

    > Na aukcjach leasingodwcach.
    > A jeśli wykupione, to i tak zazwyczaj za 1% wartości, więc vat odliczony
    > jest minimalny.

    Ale VAT był w ratach leasingowych.

    --
    Liwiusz

  • 52. Data: 2014-11-10 12:54:26
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-11-10 o 12:30, Liwiusz pisze:

    > Ale VAT był w ratach leasingowych.

    No i?

    --
    Pete

  • 53. Data: 2014-11-10 13:19:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-10 12:54, Pete pisze:

    > No i?

    No i nie jest tak, że "więc vat odliczony
    jest minimalny", bo odliczeń było sporo.

    --
    Liwiusz

  • 54. Data: 2014-11-10 13:43:16
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-11-10 o 13:19, Liwiusz pisze:

    > No i nie jest tak, że "więc vat odliczony
    > jest minimalny", bo odliczeń było sporo.

    Raty leasingowe nie mając nic wspólnego z odsprzedażą pojazdu.

    --
    Pete

  • 55. Data: 2014-11-10 13:44:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > No i?

    :) No właśnie

  • 56. Data: 2014-11-10 13:44:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

  • 58. Data: 2014-11-10 13:45:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Na aukcjach leasingodwcach.
    > A jeśli wykupione, to i tak zazwyczaj za 1% wartości, więc vat odliczony
    > jest minimalny.

    Znaczy gdzie konkretnie?
    I kto to kupuje?
    bo jak handlarze to i tak musieliby sprzedawac dalej z VAT, prawda?
    no chyba ze po drodze dzieją się jakies ciekawe rzeczy...

  • 57. Data: 2014-11-10 13:45:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik dddddddd f...@e...com ...

    > chcą bo mogą wtedy vat odliczyć, mi przy zakupie auta nie zależało na
    > odliczeniu, ale w międzyczasie okazało się że muszę go naliczyć przy
    > sprzedaży...

    I to zdaje się nie muszą być grosze, jak to próbował wytłumaczyć Liwiusz,
    chcąc jednoczesnie zminimalizowac problem.

  • 59. Data: 2014-11-10 13:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > No i nie jest tak, że "więc vat odliczony
    > jest minimalny", bo odliczeń było sporo.

    Ale w tej częsci wątku było: co sie dzieje z tymi samochodami.
    O odliczeniach było w innej podgałęzi.

  • 60. Data: 2014-11-10 14:06:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-10 13:43, Pete pisze:

    > Raty leasingowe nie mając nic wspólnego z odsprzedażą pojazdu.

    Oczywiście, że mają, bo dzięki nim odkupuje się samochód za 1% wartości,
    a nie za 100%.

    --
    Liwiusz