  • 31. Data: 2007-11-15 14:13:43
    Temat: Re: czas przechowywania faktur
    Od: "SM73" <s...@p...onet.pl>

    > To daje 10tys lewizny rocznie średnio, poniżej 1000zł miesięcznie.
    > Musiał mieć bardzo niskie dochody i kupić nagle coś bardzo drogiego.

    Dokładnie tak - dom.

    >... ja mogę iść nawet do sądu najwyższego. Trzeba tylko znać swoje prawa.

    Oczywiście. Dlatego w sądzie II instacji wygrał. W pierwszej nie miał szans
    bo trafił na adwokata który działał na jego niekorzyść.

    > Zmyślasz. Fantazjujesz,

    Nie. Takie hasła słyszał w US.

    > Dochody pochodzące z przestępstwa nie są opodatkowane.

    Nie. Wydatki pochodzą z nieujanionych źródeł, więc trzeba od tego
    zapłacić 75% kary.

    > Jak chcesz narzekać to podawaj przykłady chociaż trochę PRAWDOPODOBNE.
    > Urban legend to tylko inna odmiana bajki.

    Czyli co? Mam zeskanować jego papiery i wrzucić w neta?

    > Zejdź na ziemię.

    To samo i on mi mówił. Jak opowiadał o tym znajomym, to tamci mu nie
    wierzyli
    że takie metody może US stosować. Znam gościa i wiem że jest uczciwy.
    Usiadłem
    razem z nim do papierów i wszystko miało w nich swoje potwierdzenie.

    Na szczęście z wszyskiego go oczyścili. Nie wiemy tylko dlaczego stało się
    z dnia na dzień. Jakieś pół roku temu. Tak jakby czegoś się wystraszyli.

    SM

  • 32. Data: 2007-11-15 14:14:11
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 15-11-2007 o 14:59:34 Cavallino <k...@...pl> napisał(a):

    > Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    336c1b98ebebd08b970bc6
    ul163

    > Certyfikat zabezpieczeń przedstawiony przez tę witrynę sieci Web został
    > wystawiony dla adresu innej witryny.

    Świetnie, i co z tego?

  • 33. Data: 2007-11-15 14:19:44
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > Świetnie, i co z tego?

    To że możesz sobie darować linki do tak "zabezpieczonych" stron.

  • 34. Data: 2007-11-15 14:34:28
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 15-11-2007 o 15:19:44 Cavallino <k...@...pl> napisał(a):

    > To że możesz sobie darować linki do tak "zabezpieczonych" stron.

    Czyli rozumiem że linków do takiego onetu nawet nie otwierasz, bo nie mają
    https na początku ?

    A jeśli taki z ciebie miszcz, to dopisz sobie do linka "www." i "problem"
    zniknie.

    Jeśli i to za mało, to po prostu wrzuć mnie do killfile i po sprawie

  • 35. Data: 2007-11-15 14:46:00
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    >dopisz sobie do linka "www." i "problem" zniknie.