  • Data: 2012-07-31 18:26:04
    Temat: jak nie byc zatrudnionym na czarno?
    Od: Konrad Karpieszuk <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    zazwyczaj wykonuje strony internetowe w oparciu o umowe o dzielo. trafil
    mi sie jednak klient ktory - byc moze to moje bledne przeczucie ale wole
    za wczasu wiedziec co zrobic w takiej sytuacji - spisac umowy nie chce.
    tzn mowi ze umowa bedzie, ze poszla do prawnika, ostatnio przestal w ogole
    odpowiadac na to pytanie. mija miesiac i umowy nadal nie mam.

    umowilismy sie na przelewy co tydzien i trzy transze juz do mnie przyszly.
    wiec ze nie zaplaci sie nie boje, bo placi.

    tylko co potem zrobic podatkowo z tymi pieniedzmi? ogolna kwota bedzie
    calkiem spora.