  • Data: 2012-07-31 22:04:25
    Temat: Re: jak nie byc zatrudnionym na czarno?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Wojciech,

    Tuesday, July 31, 2012, 9:50:08 PM, you wrote:

    > No to masz dziwnych klientów. Albo mało wymagających. :)

    Taki Microsoft to ma dopiero dziwnych klientów - całe miliony się o
    prawa majątkowe nie upominają...

    > Ale z drugiej strony mam właśnie kilku takich którzy się "sparzyli"
    > na firmach które oferowały kod "na licencji', a potem mieli przez
    > to zablokowany rozwój strony. Sparzenia "w drugią stronę" to
    > jeszcze nie widziałem. :)

    Mało widziałeś.

    > Nieprawda.

    Jak nieprawda, kiedy prawda. Przekazanie praw majątkowych to
    przekazanie wyłączności.

    > A jaki jest problem w przekazaniu p.m. do całego utworu, przy zastrzeżeniu
    > istnienia w tymże licencjonowanych fragmentów? Ale z drugiej strony fakt,
    > ja nie trzepię masówki, więc może mam inny pogląd na sprawę. :)

    Ja też nie trzepałem masówki. Sprzedałem poniżej 100 licencji i żyłem
    z obsługi przez 20 lat. Jakbym sprzedał raz z prawami autorskimi, to
    bym z tego nie wyżył.

    --
    Best regards,
    RoMan