  • Data: 2012-07-31 23:05:55
    Temat: Re: jak nie byc zatrudnionym na czarno?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-07-31, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    [...]

    > Wyjaśniłem Ci _merytoryznie_ na czy polegają zagrożenia dla autora.

    A ja tam merytorycznie odpisałem że jedno drugiemu nie przeszkadza
    i można licencjonować fragenty.

    > Na merytoryczne argumenty odpowiadasz zarzutem trolingu i podważasz
    > kompetencje zarządzających firmami, które ze mną współpracowały. Kto
    > tu trolluje?

    Kłamiesz. Zarzutem dot. trollingu odpowiedziałem na całkiem niemerytoryczną
    wstawkę o Microsofcie. Nie manipuluj tak bezczelnie może, co?

    > Prawo klienta do dostosowywania programu wynika wprost z ustawy (art.
    > 75) i ma się nijak do sprzedawania autorskich praw majatkowych.

    Tak, zwłaszcza jak "firemka" sprzedaje kod zakodowany. Już widzę rachunek
    za egzekwowanie swoich praw. Jakbym nie pomagał zwalczać takich firemek
    to może bym i Ci uwierzył.

    > Musi strasznie głupie te firmy, że mnie przez 20 lat utrzymywały a
    > konkurencja się jednak nie potrafiła się przez tyle czasu przebić.
    > Musiałem się zestarzeć i wypalić, żeby zdołali mnie wygryźć.

    Tobie zdrowy rozsądek nie podpowiada, że nie należy tworzyć bytów
    niezastąpionych, tylko ich unikać? Nawet nie dlatego że ów byt może
    się okazać nieuczciwy, tylko dlatego że ów byt może wziąć się
    i przestać istnieć. Zwłaszcza jeśli mówimy o ludziach.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl